wtorek, 22 października 2013

Kącik Kuby



„ Daj spokój, dom to frajda, przestrzeń i czas do bycia razem”. Kto z nas nie zna reklamy Ikei, chyba wszyscy chodź raz ją słyszeli. Dla mnie to  przestrzeń, którą uwielbiam urządzać i w niej przebywać.
Przyjście na świat Kubusia otworzyło przede mną możliwość stworzenia  pokoju, w którym mój synuś będzie czuł się komfortowo i bezpiecznie, pokoju który będzie przytulny i funkcjonalny.  To tu spędzamy większość czasu. Tu się bawimy, uczymy, śmiejemy, celebrujemy szczególne chwile spędzone razem.
Wystrój pokoju zapada dziecku w pamięci na długie lata, dlatego przy urządzaniu starałam się aby to dodatki nadały szczególny charakter kącikowi Kuby.
Pokochałam ręcznie robione ozdoby hand - made, idealne do pokoju dziecka, które są fascynujące i wyjątkowe. Na chwile obecną kolekcja nasza nie jest zbyt imponująca, ale myślę, że z czasem przybędą nam nowe "szyjątka". Póki co w Kubusiowym pokoju posiadamy królika - Tildę, podusie, wieszaczki i pojemniczek.

Podoba mi się styl skandynawski, gdzie dominuje biel i prostota. Dlatego pierwsze mebelki zakupiliśmy w kolorze białym. Niestety u nas nie do końca się sprawdziły. Jak mój synuś podrósł, jego wszędobylskie paluszki były przyklejone dosłownie wszędzie.
Zdecydowałam się na wymianę na ciemniejsze i był to strzał w dziesiątkę.
Oprócz mebelków  szaro - brązowych, wprowadziłam dwa kolory - błękit i beż w różnych odcieniach, aby przełamać surowość mebli.

Poniżej przedstawiam Wam efekty moich zmagań z tworzeniem idealnego Kącika Kuby.  Mam świadomość pewnych niedociągnięć , dlatego proszę o wyrozumiałość i zapraszam do oglądania


















meble - IKEA
pościel, poduszki - IKEA
dodatki - IKEA, ALLEGRO, SECOND HAND, EMPIK i wiele innych sklepów

18 komentarzy:

  1. Miski z bukowskiego ? :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie z bukowskiego, choć znamy i podziwiamy ! :) Nasze są z kolekcji "prezentowej" i second hand'owej :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. piękne mebelki - uwielbiam tą serię z Ikei - mam tą samą komodę tylko wyższą, ale w...łazience:)) no i bardzo mi się podobają dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam ! w salonie również mamy tylko w białych kolorkach ;-) , DZIĘKUJEMY ! :)))

      Usuń
  3. Naprawdę pięknie ! Właśnie w takiej tonacji marzy mi się pokoik i dopiero teraz uzmysłowiłam sobie dzięki Tobie że brąz też pasuje do błękitu ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło, że się podoba, cieszę się, że mogłam pomóc. Ja również długo szukałam złotego środka w doborze kolorów. Dziękujemy i Pozdrawiamy:)

      Usuń
  4. Przepiękny pokój! Widać, że każdy szczegół jest przemyślany, nic nie jest przypadkowe i wszystko idealnie do siebie pasuje! Rewelacja!!!!!!
    www.modadlasynka.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem należało mądrze przemyśleć każdy szczegół, nie robić nic pochopnie :) Pozdrawiamy i Dziękujemy ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Kubus ma pieknie w pokoiku i do tego jest imiennikiem mojego syneczka. Czy mozna wiedziec w jakim jest wieku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba ma skończone 17 miesięcy :)) Pozdrawiamy Kubusia - imiennika ;)

      Usuń
  7. Śliczny pokoik. Będzie dobrą inspiracją jak będziemy tworzyć pokoik dla naszego szkraba:) narazie nasz nieźle zadomowił się w sypialni rodziców:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy, polecamy ten kolor mebli, cenię w nich przede wszystkim to że są praktyczne. A jeżeli chodzi o zadomowienia to tym razem mamusia Kubusia musiała zadomowić się na materacu obok łóżeczka w jego pokoju :P .. Pozdrawiamy ;-)

      Usuń
  8. Cudowny pokoik :) Taki przytulny:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, podoba mi sie......Zapraszam też do mnie na mały rekonesans klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pokoik, synek jeszcze cudniejszy :)
    Powiedz skąd są latarenki na parapecie???
    Pozdrawiam z Irlandii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokoik przytulny:) a gdzie zabawki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokoik przytulny:) a gdzie zabawki?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam dlugo szukałam inspiracji ,do tego jak urządzić ładny pokoik dla synka kupując mebelki takie aby rosły razem z moja pociechą...i znalazła , cuuuuudowny pokoik , piekne kolorki , niesamowite wyczucie stylu :) a Kubuś cuuudowny :)
    ps. trafiłam tu przez przypadek,nie jestem blogerką nie mam tez konta aby wystawić ten komentarz po Nickiem, mam tez pytanie ile metrów kw ma pokoik Kuby? wydaje sie być duży aja mam dylemat które pomieszczenie zagospodarować dla mojej pociechy :)

    OdpowiedzUsuń