niedziela, 27 października 2013

Misiowa przygoda

Zdaję sobie sprawę, że ubranka z motywem misia królują na blogach dziecięcych już przeszło od roku. Sama niejednokrotnie je oglądałam, zachwycając się i rozczulając. Jak widzę malucha ubranego w tym stylu, uśmiech nie schodzi mi z twarzy. Dzieci wyglądają w nich przeuroczo i rozbrajająco.
W końcu i ja stałam się szczęśliwą posiadaczką wesołego pluszaczka!
Bluzę zakupiłam na allegro, połączyłam ją z joggersami w kolorze granatowym (już wcześniej mieliście okazję widzieć je w kolorze czerwonym) i bucikami a'la emu.
Zapraszamy do oglądania ;)










Bluza - NEXT (allegro)
joggersy - ZARA
buciki - H&M

16 komentarzy:

  1. my też mamy misia, tyle, że granatowego:) misie są rozkoszne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na pewno rozkosznie Twój synuś w niej wygląda. Z miłą chęcią bym go w takiej stylizacji zobaczyła. Dziękujemy za odwiedzinki i Pozdrawiamy Cię serdecznie ;-)

      Usuń
  2. Faktycznie wygląda uroczo ;) nie mogę się na Niego śmiejącego napatrzeć :) Pozdrawiam.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt wyjątkowo podczas robienia tych zdjęć, uśmiechał się często. Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze, jest nam niezmiernie miło! Pozdrawiamy cieplutko !! :)))

      Usuń
  3. mmmmmmmm ,drugie zdjęcie od góry jest po prostu przesłodkie <3 <3 <3 <3
    +dodaję Was do obserwowanych ,co by częściej do imiennika mojego synka zaglądać . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie stałymi gośćmi również u Was! :))) cieszę się, że kolejny Kubuś jest w naszych kręgach. Dziękujemy i Pozdrawiamy serdecznie.
      ps. Kuba ma 17 msc i 5 dni :P

      Usuń
    2. ooo ,to o pół roku i kilka dni starszy od mojego Kubka ;))

      Usuń
  4. przeslodki Misio Kubus. MOge patrzec patrzeec i jeszcze raz patrzec na niego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały jest świetny,przejrzałam wszystkie posty i bardzo mi się tu podoba.Zostaję ! ;)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękujemy i oczywiście zapraszamy ;-) !

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana ,jaki rozmiar ubranek nosi Twój Kubuś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nosi 86 ale czasem podwinięte rękawki i spodnie w 92 :))) zresztą wiesz jak bywa.. rozmiar rozmiarowi nie równy :)

      Usuń