niedziela, 13 października 2013

Mix kolorów

No nareszcie wróciła do nas - złota polska jesień. Po ostatnich przykrych doświadczeniach, gdzie pogoda nas nie rozpieszczała, można mówić o powrocie klasycznego "babiego lata". Nie ukrywam, że serducho raduje nam się ogromnie. Oddaliła się wizja ubierania Kuby we wszelakiej maści ciepłe swetry i kurtki. Odkąd skończył pół roku, mamy z tym nie mały problem. Mój synuś stanowczo odmawia włożenia na siebie kolejnych cieplejszych warstw odzienia. Nie lada wyczynem jest dla mnie ubranie go przed wyjściem, które często okraszone jest rzewnymi łzami. No, ale dziś cieszymy się z kolejnego bardzo ciepłego dnia i wychodzimy mu naprzeciw. Będzie więc kolorowo i radośnie. Tak jak lubię.
Kuba ma na sobie moją ulubioną koszulę, którą upolowaliśmy w second- handzie. Połączyliśmy ją z kolorową kurtką i nowymi neonowymi rurkami(dziękujemy ciociu Sylwiu!)
Zapraszamy do oglądania i życzymy wszystkim samych ciepłych dni.

















kurtka - RESERVED
rurki - C&A
koszula - F&F (second hand)
czapa - H&M
trampki - H&M

4 komentarze:

  1. Świetna stylówka
    Pozdrawiam i zapraszam:) memoriems.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bomba kolorystyczna;) a spodnie rewelacyjne,my mamy podobne z zary.żółte rurki są the best!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak widziałam przejrzałam Wasze zdjęcia :)) Oli mały model angielski! :)

      Usuń