piątek, 4 października 2013

Świat jeans'owych miniatur !



Odkąd Kuba pojawił się na świecie, często jego dobór ubrań jest odzwierciedleniem tego co noszę na co dzień . Gdy w grę wchodzą spodnie jeansowe (zakładam je ostatecznie) wybieram takie, w których cenię przede wszystkim wygodę oraz jakość, stąd ulubieńcem w mojej szafie zostały wranglery, uwielbiam je za niezniszczalność i dobry gatunek. Jak każda matka chcę dla swojego urwisa jak najlepiej, dlatego postanowiłam zaopatrzyć Kubusia w dobre jakościowo wranglery. Poszukiwania trwały kilka miesięcy, trudno było dostać mały rozmiar, szukałam w Internecie, w sklepach ale wszystkie zaczynały się od 120cm, aż w końcu w 8 miesiącu ciąży znalazłam, kupiłam i czekały, czekały aż się doczekały swojej pierwszej odsłony na nóżkach Kuby.. Dziś główną rolę odgrywają jeansy ale żeby wszystko wyglądało ładnie połączyliśmy z kolorową kraciastą marynarą i kaszkiecikiem a oto efekty naszej pracy.. myślicie, że Kuba jest zadowolony? ;)
















spodnie - WRANGLER (allegro)
marynarka - THE CHILDREN'S PLACE (allegro)
koszulka - GEORGE (second hand)
buty - ZARA (nowa kolekcja) 
kaszkiet - H&M





2 komentarze:

  1. Prześliczny profesjonalny MODEL

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ta mamusia cie ladnie ubiera !!

    OdpowiedzUsuń