środa, 30 października 2013

W roli głównej PANDA :)

Nie myślałam, że wybór kolejnej zimowej czapki zajmie NAM prawie tydzień. Niby prosta rzecz, a jednak nastręcza trudności.
Miś, panda, czy inne zwierzątko?
Wiedziałam jedno, że chcemy coś w tym stylu, do rozweselenia zimowych klimatów.

A, że ostatnio mój synuś najchętniej by się ze mną nie rozstawał, przewertowałam allegro w poszukiwaniu tej jedynej.
Niestety nic nie przykuło mojej uwagi na dłużej, a ceny z każdym dniem coraz bardziej mnie zniechęcały.
Któregoś pięknego dnia, przechodząc ulicą w witrynie sklepu zobaczyłam PANDĘ. Tak nam się spodobała, że wróciła z nami do domku.  
Nie dość, że tańsza niż na allegro, to  pasuje również na mamusię.
Takim oto sposobem, kolejne zaoszczędzone pieniądze powędrowały do świnki :)
Czapę połączyliśmy z beżowymi chinosami i zieloną wiatrówką a szyjkę opatuliliśmy czarnym szaliczkiem :)
 
Życzymy miłego oglądania i pozdrawiamy cieplutko!












panda - lokalny sklep
kurtka - H&M
chinosy - H&M
buciki - ZARA
szalik - second hand

23 komentarze:

  1. Cudnie wygląda ! śliczna czapka ;) ale mama stylowo ubiera :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty zawsze mnie podbudujesz na duchu :))) ! dziękujemy bardzo, bardzo !!! i cieplutko pozdrawiamy :)

      Usuń
  2. Ale suuper ta czapa! Też byśmy taką chcieli:) Kubuś wygląda rewelacyjnie w tym zestawie:) super dobierasz kolorki! I te cudne oczęta! Pewnie po mamusi?

    http://2malestopki.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się obawiałam jak w ogólnym zarysie wyjdzie ta stylizacja , ale skoro tak uważasz to cieszę się bardzo! :))) . A oczęta niestety nie po mamusi :( .. po tatusiu. Dziękujemy i Pozdrawiamy :)

      Usuń
  3. O matko! Umarłam! Zakochałam się w Twoim synku. Śliczności istne! Do tego miliony razy lepiej ubrany, niż ja :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę serducho się raduje czytając takie komentarze :)) BARDZO dziękujemy za miłe słowa. Pozdrawiamy!

      Usuń
  4. śliczna ta panda, ale właściciel przeuroczy!!! Wygląda w niej słodko:) Zresztą cały ubiór bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję w imieniu właściciela :P ! Pozdrawiamy Was ciepłoo :))

      Usuń
  5. Trafiłam przypadkiem :) i zostaję ! :)
    Synek uroczy ! Mamusia z gustem malucha ubiera ! :)
    Co do czapki to moja Pola ma siwą z sową ! :)
    Wasza jest super :)
    Zapraszam do Nas :)
    http://mamalolipoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, i dziękuję za odwiedzinki :) zapraszamy częściej i na pewno Was odwiedzimy! :)

      Usuń
  6. Ale On uroczy jest! Panda super .I jak ładnie ubierasz go ,super ,co zdjęcie to jest zachwycona!! :))

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy i całujemy małą słodką Amelkę :))) !!

      Usuń
  7. Dla mnie czapa rewelacja :) Śliczny ten Twój synuś ! Dodaje do obserwowanych świetnie jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie też :D , i sama czasem w niej chodzę także to duży plus! :)) Pozdrawiamy i dziękujemy :))

      Usuń
  8. Jezuuuuuu, jaka boska czapka ! ! ! uwielbiam czapki z "buźkami" ,po czapkę w takim klimacie wybieram się w środę z Kubkiem ,chociaż ta ,która ma Twój Kubeczek byłaby idealnaaa ! ! ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhh ..w sobotę ,nie w środę ! :D

      Usuń
    2. my też uwielbiamy takie czapunie ;D .. to życzę udanych łowów oby trafiła się idealna dla Kubulka! :)):*

      Usuń
    3. udało się :D mamy ! ! ! ! ! ! (jej zdjęcia w poście o tuuuuu : http://mama-kubusia.blogspot.com/2013/11/zimo-jestesmy-gotowi.html ) :D

      buziak ! :*

      Usuń
    4. widziałam :) , śliczniutkaa - a jaka tania :D !!!!! :*:) Kubek ślicznie w niej wygląda!

      Usuń
  9. Kiedy następny post? :( Czekam ze zniecierpliwieniem! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod wieczór na pewno coś dodamy :)) Pozdrawiamy ! ;))

      Usuń
  10. Cudna czapucha:D Ale Kubuś zdecydowanie się za mało uśmiecha! Mama! Rozśmieszaj synka przy robieniu zdjęć będą jeszcze lepsze:):)

    OdpowiedzUsuń