wtorek, 8 października 2013

Zimowe nowości część II


Dziś prezentujemy drugą odsłonę zimowych nowości. W roli głównej płaszczyk zakupiony w Zarze z najnowszej kolekcji. Nie ukrywam, iż była to miłość od pierwszego wejrzenia. Jak go zobaczyłam wiedziałam, że mogę zrezygnować z innych rzeczy na rzecz tego cuda. Co prawda wolę kupować na wyprzedażach (z wiadomych powodów), ale tu się nie zastanawiałam ani sekundy. O czymś takim marzyłam już dawno. 
Przyznacie chyba, że widok malucha w czymś tak uroczym chwyta za serce ! :) 















 
 Kożuszek - ZARA
rurki - H&M
buciki - ZARA
szalik - second hand
sweterek - H&M

7 komentarzy:

  1. Przystojniaczek cioci Ewelki i wujka Matusia:*:*:*:* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany ale Twój synuś jest piękny ! dzięki,że przypadkiem do Nas trafiłaś ;))) My tutaj też będziemy zaglądać , a płaszczyk śliczny ja ciągle myślę czy go kupić czy nie ;)) U was wygląda przepięknie! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POLECAMY z czystym sumieniem , jest świetny :)

      Usuń
  3. Kolejny raz oglądam te zdjęcia i nie mogę wyjść z podziwu.
    Model i pani fotograf spisali sie na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk - rewelacja! W ogóle wszystkie stylizacje są świetne, a model to po prostu przystojniak!!! Na pewno będę tu częstym gościem:-)
    www.modadlasynka.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. witam czy ten plaszczyk jest moze na sprzedaz ?

    OdpowiedzUsuń