poniedziałek, 25 listopada 2013

Jeans Shirt

Rok temu zaopatrzyłam się w koszulę jeansowa, która jest ulubionym i niezastąpionym elementem mojej garderoby. Nic więc dziwnego, że i Kubę postanowilam zaopatrzyć w ten niezbędnik. Jeansowa koszula towarzyszy nam coraz częściej, przy okazji róznych stylizacji, doskonale sprawdza sie w zestawach sportowych jak i eleganckich. Dla nas - uniwersalna i ponadczasowa.
Dziś połączyliśmy ją z samymi nowościami, których jeszcze nie mieliśmy okazji Wam zaprezentować. Sweterek jest z zarowskiej kolekcji co prawda dla dziewczynek, ale nie mogłam się oprzeć, urzekły mnie w nim wzory norweskie. Spodenki kupione już na dziale dla chłopców - przeceny wiosenne.
Ostatnie dni zimne, pochmurne i szare nie zachęcały nas do dłuższych spacerków, dlatego dzisiaj sesja domowa. Zdjęcia wykonane parę dni wcześniej, kiedy przebijały nawet promienie słoneczne. Obawiam się, że teraz częściej mogą pojawiać się sesje robione w zaciszu domowym. Mam nadzieję, że nam to wybaczycie.
Pozdrawiamy cieplutko



















koszula - REBEL
sweterek - ZARA
rurki - ZARA
buciki - ZARA
czapa - sklep lokalny

40 komentarzy:

  1. Jak zwykle Kubuś pięknie ubrany ;)
    A sweterek jest uniwersalny. Ja tam bardziej bym powiedziała, że jest on przeznaczony dla chłopca niż dla dziewczynki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy ! :) też mi się tak wydaje, no ale piszę na nim zara girls i był na dziewczęcym.. :) Ale Kubusiowi chyba to nie przeszkadza! :) Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Dominika , zapraszamy do Nas na konkurs organizowany z firma " Nie wierzę w bociana " .
    Prosty i szybki :)

    Kuba jak zawsze swietnie;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy, poczytam wieczorem ! :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja tez uważam ze ten sweterek jest bardziej chłopięcy niz dziewczęcy :) Kubus jak zwykle pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, bo nie powiem coraz częściej patrząc się na napis na metce "girls" zastanawiam się czy on rzeczywiście pasuje na chłopczyka, takie mam chwile zwątpienia :) . Super że Wy też tak uważacie. Dziękuję i pozdrawiamy

      Usuń
  4. super koszula , a Kubuś to super śliczny model :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie super!! Jak Kubuś z takim zadowoleniem sciska tego pilota:) Podobną minę ma Fifi jak dopadnie naszego pilota od TV, myszkę albo jakis kabel:) zestawienie super:) i też bardzo lubię koszule jeansowa oczywiście Filip tez juz od dawna ma swoja:) ale zestawienie tego odcieniu jeansowej koszuli z tymi spodenkami rewelacja:)

    http://2malestopki.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba dzieci mają to do siebie że uwielbiają piloty, telefony itd wszystko co związane jest z elektroniką! :D .. dziękujemy i Pozdrawiamy :)

      Usuń
  6. Naszego Kubę zaopatrzyłam w dżinsową koszulę jeszcze przed porodem (gigant przeceny w h&m). Niemniej młody będzie jeszcze musiał trochę poczekać aż się w nią zmieści :)
    Wasza stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :)
      ten czas tak szybko leci, że nim się obejrzycie to Kubaś będzie już nosił :)
      Pozdrawiamy

      Usuń
  7. Ja również uwielbiam stylizacje z jeansowymi koszulami. Kubuś prezentuje się fantastycznie! Miło Was poznać:-)

    www.mifkaszafa,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, nam również jest miło :)) !!

      Usuń
  8. Nie mogę przestać się nim zachwycać. I jego ubrankami;) Cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mały jest rewelacyjny! Taki prawdziwy modniś !Uroczy jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dońcia ja jestem zachwycona czapeczkami którymi dopełniasz zawsze nienaganną stylizację Kubulka. Osobiście nie lubię chodzić w nakryciach głowy więc nie przywiązywałam do nich dużej wagi ale odkąd zobaczyłam waszego bloga dostałam fizia na punkcie czapek i w szafie mojego Kubusia zaczyna ich przybywać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, czasem czapka może być na tyle ładna, że w stylizacji gra główną rolę :) Całujemy Kubusia!! :)))) i dziękujemy

      Usuń
  11. Super blog. Miłe dla oka oglądać takiego przystojniaka. Stylizacje super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy i zapraszamy do odwiedzania :) Pozdrawiam

      Usuń
  12. Kubuś jak zawsze przesłodki :)
    mnie koszule jeansowe podobają się u kogoś ,tak samo jak jeansowe kurtki .
    sama z kolei nigdy bym nie założyła .nie wiem ,jakiś opór mam .
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam opór kiedyś, ale jak kupiłam to od wtedy praktycznie się z nią nie rozstaje i nosze do szpilek, dresów spódniczek wszystkiego :) Dziękujemy kochana!:*:)

      Usuń
  13. Nie mogę się napatrzeć :)
    Nie dość, że model przesłodki to jeszcze ubrany świetnie!
    A sweterek- nie powiedziałabym, że z działu dla dziewczynek- jest bardzo uniwersalny, pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że też tak myślisz :) Dziękujemy bardzo :))) i Pozdrawiamy

      Usuń
  14. śliczny chłopczyk, genialnie wygląda w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor spodni ekstra krój również w ogólne to cholernie fajnie się Was ogląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakiż on jest wspaniały! Ale mamusiu czy Ty przypadkiem nie jesteś stylistką z zawodu? :) Jakbyś kiedyś wyprzedawała Szafę Kubusia to proszę o cynk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) !
      nie mamusia nie jest stylistką :P , po prostu lubię ładnie go ubierać, łączyć różne ubrania , wyszukiwać perełki i do tego tanie ! :) pozdrawiamy

      Usuń
  17. o kurcze!!!
    jaki przystojny mężczyzna!!
    szałowo ubrany!
    wow!!
    super, super!!
    pozdrawiam serdecznie

    Marta
    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie wygląda, z każdym postem nie mogę się na niego napatrzeć :)
    Jest uroczy :)

    Przypomina mi Gniewka z Przepisu na Życie :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak oglądałam jeszcze przepis też czasem wydawał mi się do niego poodobny :)))

      Usuń