piątek, 8 listopada 2013

Poranny spacer

Jakie było moje zdziwienie, gdy po tych pochmurnych deszczowych dniach, dziś rano ciepłe promienie słoneczne przebijały się przez nasze okno. Od razu pojawił się uśmiech na mojej twarzy, a wraz z nim wizja... Wizja wykorzystania ubrań jesiennych!
Długo się nie zastanawiając postanowiliśmy spędzić ten poranek na dworze.
Dziś również ubraliśmy się "na cebulkę". Marynarkę i buciki już znacie i widzieliście we wcześniejszych postach. Pod marynarkę założyłam Kubie kilka bawełnianych bluzeczek, tak aby było mu cieplutko. Szyjkę opatuliliśmy szaliczkiem, założyliśmy czapkę pilotkę i czarne rurki. Rurki są nowością na blogu, zakupiliśmy na dziale dla dziewczynek jakiś czas temu (jesteśmy tam częstymi gośćmi). Z racji, że Kuba ma filigranowe nóżki, ciężko jest mi dobrać odpowiedni fason , tak aby wyglądał w nich dobrze. Zazwyczaj dają one efekt "po starszym bracie" . Dlatego często kupujemy na dziale dla dziewczynek, gdzie spodnie są dużo węższe i prezentują się na nóżkach Kuby znacznie lepiej.
Życzymy kolejnych słonecznych dni, i dużo uśmiechu na twarzy :)















marynarka - KAPPAHL
bluzka - GEORGE - sh
rurki - GAP
buciki - ZARA
pilotka - ZARA
szalik - KIDS - sh

20 komentarzy:

  1. Widzę że w wyszukiwaniu na dziale "dziewczęcym " nie jestem sama :D pozdrawiammm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze!:) uważam, że niektóre ubranka są tak uniwersalne, że pasują na chłopczyka jak i dziewczynkę, często nawet spotkałam się z sklepami gdzie buty były zamieniane, raz dział dla dziewczynek za kilka tygodni dla chłopców. Także najlepiej kupować to co wpadnie nam w oko nie przejmując się zbytnio z jakiej kolekcji pochodzi :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kubuś, do tej pilotki niezbędny byłby samolot. Pogadaj z dziadkiem , może coś dla Ciebie zmajstruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co dziadziuś jest na etapie budowania czołgu dla Kubusia ! :) później może i zajmie się budowaniem samolotu! ... pozdrawiam serdecznie :)))))) !

      Usuń
  3. My też często zaglądamy do działu dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Bardzo dziękuję za odwiedziny! :) Ale ten Twój chłopak stylowy, ohoho :) Marynarka i buty LOVE <3 :) Pozdrawiam, zostaję, obserwuję i zapraszam częściej :)

    http://gabrysiowamama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy, na pewno bedziemy wpadać częściej! :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Haha jak Ci cos napisze to sie bedziesz smiala. Siedzimy tu z mezem na kanapie, weszlam do Ciebie na bloga (oczywiscie maz caly czas katem oka zerka co ja tam na lapku robie). Po chwili maz mowi "A kto to? Podobny do naszego Kubusia". Pozdrawiamy wiec serdecznie mamusie i Kubulka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, no tak są podobni, moja mama jak kiedyś widziała waszego bloga, też stwierdziła że podobny do Kubusia!:) jednak to imię zobowiązuje ! ;D pozdrawiamyyy

      Usuń
    2. Dokladnie. Jednak imie zobowiazuje :)

      Usuń
  6. uroczy Chłopczyk i prześlicznie ubrany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalnie wygląda ;) nie mogę od niego oczu oderwać :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te spodenki! I Kubuś jak fajnie się w nich prezentuje:) wcale nie wygladaja jak dziewczece..gdybys nie napisala to nawet bym nie pomyślała...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że tak myślisz bo nie powiem miałam obawy co do wglądu, ale jednak nie przypominają one dziewczęcych! pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  9. Fajowo ubierasz Synka! Obejrzałam wszystkie foty już wcześniej, ale chyba jeszcze nie skomentowałam (bosz...nie ma to jak zakręcona jak słoik matka:P) więc już nadrabiam! Model super! W szoku w ogóle jestem jak doszłam do zdjęć bez czapeczki, że to mały blondasek jest :) Myślałam że ma ciemne włoski a tu taka niespodzianka :) Śliczny chłopczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękujemy za takie miłe słowa! :)) tak, jest blondasek choć wydaje mi się, że z dnia na dzień coraz bardziej ciemnieją mu włosy. Pozdrawiamyy

      Usuń
  10. Ohhh do schrupania! Ile Kubuś teraz ma?

    OdpowiedzUsuń