piątek, 22 listopada 2013

Półtora roczku za nami !


Dziś stuknęło nam 18 miesięcy. Dzień za dniem, miesiąc za miesiącem. Czas pędzi nieubłaganie. Dla mnie za szybko. Ani się spostrzegłam, a zamiast maluszka mam przy sobie małego "mężczyznę", który nieustannie mnie zadziwia, a ja sama odkrywam coraz więcej uroków związanych z macierzyństwem.

Skoro świętujemy, postanowiłam  pokazać instagramowy przegląd zdjęć z ostatnich 8 miesięcy :)



























 

Ponieważ ostatnio zostałam wywołana do tablicy przez mamę Kubusia, która nominowała nas do „Versatile Blogger Award” postanowiłam napisać coś o sobie. Karolci się nie odmawia :)

 

 

 

1.  Nie przepadam za słodyczami. Batonik lub czekolada raz w miesiącu w zupełności mi wystarcza

2. Uwielbiam konie. Od 14-stego roku życia jeżdżę z mniejszą lub większą częstotliwością.

3. Sześć lat byłam uzależniona od coli.. Na szczęście, kiedy zaszłam w ciążę, ochota na cole minęła. Dzisiaj rzadko po nią sięgam.

4. Jestem osobą pedantyczną, co często mi samej przeszkadza, a co dopiero moim bliskim!

5. Moją zmorą jest waga. Jako nastolatka ważyłam 47kg i każdego dnia jadłam za dwóch modląc się, aby choć trochę przytyć. Ze zrozumiałych powodów udało mi się to będąc w ciąży, kiedy to przytyłam aż 30 kg. Niestety 3 miesiące później waga pokazywała znowu nieszczęsne 47kg i tak do dziś.

6. Nienawidzę zimy - najchętniej całą bym przespała. 

7. Kocham serial "Chirurdzy" - często wracam do niego oglądając powtórki.



I to byłoby na tyle. Nie nominuje nikogo, ponieważ przeglądając blogi, osoby które chciałam nominować, dodały już swoje posty !!

34 komentarze:

  1. Gratuluję :) śliczny chłopiec :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto latek Kubusiu :*
    A mamusiowej wagi zazdroszczę baaaardzo :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! :)
      nie ma czego zazdrościć, to raczej moja zmora a nie powód do dumy :)

      Usuń
  3. Ale super zdjęcia:) najbardziej podoba mi sie kolekcja butów:) Kubuś prześliczny! Wszystkiego najlepszego Kubusiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małemu jubilatowi sto lat życzę ;)
    A z tą wagą - wiele bym dała, żeby i moja własna tyle pokazywała ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu Kuby :)
      aaa nie ma czego zazdrościć, ja znowu bym dała żeby wiecej pokazywała ;))
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. cieszymy się ,że się obnażyłaś :D

    a naszemu małemu imiennikowi życzmy WSZYSTKIEGO ZASMACZYSTEGO :* :* :* :*
    zdjęcia dodałaś cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. KUBUŚ PRZEsłodki jest!!!!!! a Mama jaka fajna!!!! pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Conversy dla cudownej młodzieży boskie! Już nie potrafię się doczekać kiedy nasz Bunio zacznie dreptać:)
    I oczywiście wszystkiego dobrego dla Kubusia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak conversy są boskie - popieram! :)) jeszcze troszkę i będzie tuptał :)))
      dziękujemy:)

      Usuń
  8. Wszystkiego co najlepsze dla małego smyka!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze życzenia;) Śliczne zdjęcia;) Ale jakie mają być, jak taki śliczny model;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A pomyśleć, że jeszcze niedawno był w brzuchu!
    Wasze conversy mnie urzekły! :) I w ogóle niezłe outfity. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czas lecii :)) nim się obejrzałam to już takim mężczyzna :) dziękujemy! pozdrawiam

      Usuń
    2. Jeszcze niedługo będziesz odganiała adoratorki :)

      Usuń
  11. Wszystkiego Naj dla małego mężczyzny :)) a jaki z niego elegant na tych zdjęciach i huntery moja miłość - narazie niespełniona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy bardzo :) póki co u nas huntery leżą jeszcze o rozmiar za duże na Kube, także na wiosnę będą w sam raz ! pozdrawiamyy

      Usuń
  12. Dla Kuby , oczywiście 100 lat życzymy ! :)
    Mały przystojniak rośnie :)

    Co do nominacji .. .
    1 - zazdroszczę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła kolekcja! Własnie poluję na taka jeansową koszulę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko by mi było wybrać najlepszą kreację!:):) Cudowny młody mężczyzna:D (z przymrużeniem oka)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zdjecia!
    Mam pytanko : gdzie mozna zakupić pościel w kolorowe samochodziki ? Jest super :)
    Z gory dziekuje za odpowiedz :)
    Pozdrawiam, Monika :)

    OdpowiedzUsuń