środa, 27 listopada 2013

Tipi - hand made with love !

Dziś chciałam Wam pokazać zapowiadany wcześniej na fanpage własnoręczny projekt wykonania tipi.
Dzieci uwielbiają się tam chować, bawić i mieć swój mały świat tylko dla siebie. Świat, w którym mogłyby schować wszystkie swoje tajemnice.
Tipi to rodzaj namiotu indiańskiego, który zapewnia wspaniała zabawę, a jednocześnie stanowi nietuzinkową ozdobę pokoju dziecięcego.
Pamiętam, że sama jako mała dziewczynka namiętnie budowałam namioty z koców i prześcieradeł, aby móc się tam ukryć.
Pragnęłam aby i Kubuś stał się właścicielem tego cuda.
W poszukiwaniu profesjonalnego tipi przeczesałam internet zachwycając się co rusz innym modelem, no ale. No właśnie to ,ale'. Uważałam, że ceny są zbyt wygórowane i postanowiłam wziąść sprawy we własne ręce.
Kubusiowy tatuś wykonał szkielet z drewnianych kijków, ja natomiast zajęłam się doborem materiałów do obszycia i zakupem ozdób do dekoracji (przyznaję się bez bicia , że obszyciem zajął się profesjonalista).
Takim oto sposobem niewielkim nakładem finansowym, stworzyliśmy dla Kubutka jego własne tipi. Kubuś przeszczęśliwy, a ja chyba jeszcze bardziej.
A jak Wam podoba się efekt końcowy? :)




















Koszula w krate- INDIGO M&S
joggersy - ZARA
koszulka - GEORGE sh
kijki, sznurek - OBI
materiał beż - IKEA
materiał błękitny - SH
kocyk - SH
serduszka - ALLEGRO
poduszki - IKEA

46 komentarzy:

  1. Jejku jaki piękny ! bardzo mi się podoba,ale widzę ,że nie tylko mi ,ale i małemu Kubusiowi też ;)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wszystkim nam się podoba , pieskowi też ;D Pozdrawiamy

      Usuń
  2. Cudowne tipi. Widziałam na kilku stronkach i masz rację - ceny powalają na kolana...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :))) Cena koło 500zł za kilka kijków i materiał to jak dla mnie - o dużo za dużo :) Pozdrawiamy

      Usuń
  3. fajne! prosimy o jakiś tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żałuję właśnie że nie zrobiłam krok po kroku, ale jak tata Kuby robił szkielet to robił go w swoim warsztacie także ciężko byłoby mi gonić Kubę i robić zdjęcia, a szycia jako tako nie widziałam :) Następny raz spróbuję udokumentować produkcję czegoś nowego dla Kuby. Pozdrawiamy

      Usuń
  4. Wiem już co zrobię Filipowi ;) Znając mój rozpęd, to jak skończę, to akurat Fifi do niego dorośnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i jeszcze raz polecam!:) fajna rzecz , dzieci uwielbiają a i ja sama kładę sie tam czasem z Kubą :))

      Usuń
  5. Jest super! Jestem pod wrażeniem. Tak serio! Bez żadnego pucowania się :) Jesteś dobrym przykładem na to, że wystarczy trochę chęci, kreatywności i ile dziecko ma z tego radości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) nie dość, że wyszło połowę taniej niż te na internecie to tyle radości i frajdy, że zrobione przez nas z pomocą uszycia przez krawca!:))))

      Usuń
  6. ej super Ci kochana wyszło ! :D i Kubuś widać zadowolony ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak zadowolony, choć nie powiem to ja bardziej skakałam do góry z radości gdy Adam przyniósł je do domu :)) Całujemy! :)

      Usuń
  7. Super Ci wyszlo:)tipi dla Kubusia jest rewelacyjne! możesz zacząc masową produkcję ;P I chyba nie tylko Kubuś jest zadowolony ale i psinka:) buziaki dla Was

    http://2malestopki.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o produkcji , ale za dużo roboty szczerze mówiąc. Owszem z wielką radością projektowałam robiłam i kupowałam wszystko do Tipi, ale jest dużo pracy z tym związanej :) A psiak całą noc spał w namiociku - chyba mu się spodobało :)

      Usuń
  8. Ale Kubus slodki. Doslownie do schrupania! Bardzo ladnie to tipi wyszlo. Poczatkowo myslalam, ze sama je zrobilas. Design i pomysl - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie uszyłam, krawiec pomógł, ale wszystko zaplanowałam kupiłam, a szkielet czyli kijki owinięte sznurkiem zrobił Kuby tata :) dziękujemy bardzo!! :))

      Usuń
  9. Woooow.... Ale musi być w nim super ekstra zabawa.... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa:) Pamiętam, że za dziecka też uwielbiałam się bawić w namiocie, z tym że mój był różowy i z Baby Born:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jak każdy z nas :) to taka dziecięca tradycja! :) pozdrawiamy i dziękujemy :)

      Usuń
  11. Świetna sprawa! Masz rację, że tego typu rzeczy osiągają nieziemskie ceny, tym bardziej gratuluję pomysłu i realizacji- super efekt, a jaka frajda dla Kuby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy! :) ojj a Kuba cieszy się bardzo, pije tam mleczko, bawi się autkami , czytamy książeczki.. taki nasz mały magiczny domek ;)

      Usuń
  12. Efekt końcowy powala, wygląda lepiej niż te sklepowe, które kosztują fortunę. Poza tym jak się samemu zrobi to radość dużo większa niż z kupionego.

    http://dziennik-mamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chwaląc się w żaden sposób (nie chcę żeby to było tak odebrane) to bardziej podoba mi się te Kubusiowe niż te wszystkie co oglądałam na internecie :P .. Może też na to wpływać to, że zostało wykonane i zaprojektowane przez nas i dlatego tak bardzo cieszy!:D Pozdrawiamy

      Usuń
  13. Jejciu! Genialny! Gratuluję pomysłowości i ciuchutko zapisuję w zakładce, bo przyda się w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękujemy! :) służę pomocą w razie pytań ! :))

      Usuń
  14. Wow świetny pomysł ! Wygląda super i z pewnością zapisze tego posta na przyszłość.
    Pięknie Wam wyszło a wnętrze bije ciepłem, aż chciałabym się tam schować i poczytać.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne tipi ! mama podziwiam Cię ! :)))) ja z tych leniwych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;D tez inna sprawa bo ja nie pracuję a Ty tak, także też czasu masz mniej na wszystko inne :*:)

      Usuń
  16. Efekt rewelacyjny! Wygląda bardzo profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny ;-) Tak mi się spodobał, że zaczęłam myśleć kiedy zrobię taki swojemu Synkowi ;-) Dzięki ;-) Do tej pory myślałam, że nie ma szans by wyszedł mi taki ładny, a dzięki Tobie stwierdziłam że dam radę ;-) także spróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nooooo !! Ale Kubutek ma furę, suuuuuper

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja - świetny pomysł !! Zachęcam również do zajrzenia do mnie, gdzie staram się szyć kolorowe cuda :) dla małych i dużych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam jak cenowo wychodzi zrobienie takiego tipi?.

    OdpowiedzUsuń