środa, 6 listopada 2013

Z cyklu - upolowane w second hand'zie

Tym razem - cudowna bluza, upolowana przez babcię Kubusia, która ma dar do wynajdywania ciekawych rzeczy za niewielkie pieniądze.  Ja osobiście zrezygnowałam ostatnio z wypadów do sh, gdyż martwi mnie wizja biegania wzdłuż i wszerz między wieszakami, za moim rozbrykanym urwiskiem.
Tak naprawdę sama nie wiem do jakiej części garderoby mam to cudo przypasować. Dla mnie to "bluzo-koszula" w piękną kratę, na podszewce z domieszką wzoru norweskiego, która idealnie wpisała się w obecne trendy jesienne, gdzie króluje krata.
Ponieważ posiada bardzo wyrazisty wzór, dobrałam do niej jednolite spodenki dresowe oraz buciki i czapkę, które już pokazywałam na blogu. Cała stylizacja nabrała charakteru sportowego, w której Kubuś czuje się wyśmienicie.
Pozdrawiamy Wszystkich cieplutko i zapraszamy do oglądania :)














 bluza - NEXT
spodenki - H&M
czapa - H&M
buciki - ZARA

20 komentarzy:

  1. Gratuluję pomysłu na stylówkę , fajnie się to komponuje wszystko ! :)
    Co do sh, to zazdroszczę tym którzy potrafią coś fajnego znaleźć i przede wszystkim mają takie miejsce :)
    U nas SH jest masa , jednak nie adekwatny towar do ilość sklepów ;/ .
    Synek uroczy ! :)

    Dziękujemy za pozdrowienia i też pozdrawiamy ! :)

    http://mamalolipoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście też zazdroszczę, jakoś nie potrafię się odnaleźć w sh, wolę allegro :)) Dziękujemy i Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Super wygląda! Na dworze szaro buro ,a te kolory rozweseliły zdjęcia.On jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Owszem rozweseliły nam te pochmurne dni... Szkoda tylko, że z tą pogodą będzie coraz gorzej! :(

      Usuń
  3. buciki z ZARY najlepsze na świecie ! ! ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam. Najlepsze, które ma Kubaś to zarowskie ;) tzn te w których najlepiej mu się chodzi i mają wysokie podbicie (u nas to problem z dopasowaniem podbicia) :))

      Usuń
  4. bosko wygląda, a krata mega! pozdrawiamy;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ta bluzo-koszula jest z kapturem? Ogólnie wygląda świetnie i rzeczywiście perełkę udało się upolować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, z kapturem, a w środku kapturka - miś ;) . Dziękujemy!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak On ślicznie wygląda :) zachwyca mnie ten Twój Synek ;)

    http://www.activelady.pl/eden-medica-masaze

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny Kubuś i świetnie ubrany :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie upolowane okazy to super sprawa. Kuba wygląda świetnie - modnie i na luzie. Super:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No babcia to naprawdę ma talent! Bluza/koszula genialna! Zazdroszczę takiego talentu...Kubuś jak zwykle rewelacja! Przystojniaczek Ci rośnie, że ho ho...Pozdrawiamy gorąco i słonecznie w tą brzydką pogodę;)

    http://2malestopki.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jej zazdroszczę:P ale widocznie to trzeba lubić ! :))) dziękuję ! :)))) i wzajemnie pozdrawiamy w te szaro-bure dni..

      Usuń
    2. NEXT niezawodny. Uwielbiamy produktu tej firmy.Synek uroczy.

      Usuń