środa, 4 grudnia 2013

Neonowy krasnal

Mimo niskiej temperatury, ostatnie dni były bardzo słoneczne. Korzystaliśmy z nich spacerując intensywnie - łapiąc przy tym jak najwięcej witaminki D :)
Kubuś uwielbia spacery na świeżym powietrzu. Problemem są natomiast powroty do domu, którym mój synuś stanowczo się sprzeciwia!
Przy okazji robiliśmy dużo zdjęć, które będziemy pokazywać Wam w kolejnych postach!

Dziś główną rolę odgrywa neonowa czapa typu „krasnal”. Dla Kubusia jest jeszcze za duża, dlatego podwinęliśmy ją żeby uzyskać nieco lepszy efekt. Do czapy dopasowaliśmy ubrania, które już znacie. Niebieską kurtkę, zielone rurki i i szaliczek w tych samych odcieniach. Całość wyszła kolorowo, więc tak jak lubię! :)
A Wam, jak się podoba takie zestawienie kolorów?:)
Pozdrawiamy cieplutko.
















 kurtka - RESERVED
spodnie - C&A
czapa - ALLEGRO
szalik - RESERVED
buciki - ZARA

29 komentarzy:

  1. Bardzo nam się podoba;) Jak zawsze zresztą;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo i barwnie- taką lubię jesień i zimę a nie szarą i ponurą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubię taką jesień i zimę ;D choć tak jak wcześniej pisałam moim numerem jeden zawsze będzie SZARY!:)) pozdrawiamy

      Usuń
  3. Fajne kolorki, w sam raz na jesień, a w takiej czapce na pewno Kubuś się nie zgubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dokładnie , na pewno mi się nie zgubi :P

      Usuń
  4. Kiedyś neonowe kolory uważałam za tandetne. Ale dziś uwielbiam te zestawienia i wstawki zarówno w ciuszkach, jak i innych Buniowych i nie tylko rzeczech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze ja również kiedyś uważałam za tandetę , ostatnio jakoś przypadły mi do gustu, moze dlatego, ze lubię kubę ubierać w różnorodne neonowe kolorki ! :)
      pozdrawiamy

      Usuń
  5. U nas też słoneczko ostatnio ładnie świeci, ale mróz trzyma i nasze spacerki są wyjątkowo krótkie ;) A miałam sobie dzisiaj podobną czapę w SH kupić :) Mały mężczyzna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas w sumie troszkę cieplej było ;)
      Tak już jest mały mężczyzna, ten czas tak leci szybko!
      Pozdrawiamy

      Usuń
  6. Uroczo wygląda w tym neonie :)
    U nas pochmurno i deszczowo, paskudne samopoczucie temu towarzyszy.

    Ps. Ten Top Coat Matt to nie jest odżywka a lakier nawierzchniowy matujący ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy.
      Tak, tak wiem że to matujący top coat dlatego sobie go kupiłam ;D
      Pozdrawiamy

      Usuń
  7. Kubuś to idealny kandydat na kawalera Zosi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę pokazać zdjęcia Kuby mojej Poli :)
    Ja jestem zauroczona,córka też musi :D

    Czapa zabójcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba to już Polusie zna ze zdjęć :) wiernie ze mną czysta blogujące mamy :)
      Pozdrawiamy :)

      Usuń
  9. Kolorowe dziecko w szare i bure dni zawsze wywołuje uśmiech na twarzach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) ja też tak mam ! :)
      pozdrawiamy

      Usuń
  10. Ale cudowny model! Czapa tak rażąca, że jednocześnie jest przeboska i na bank powoduje pozytywne nastawienie w pochmurne dni;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czapa rażąca, mało powiedziane- odbijała się od kampy błyskowej i trudno było zrobić jakiekolwiek zdjęcie :) Ale i tak mi się podoba! :) bo rozwesela tą szarość za oknem ;D

      Usuń
  11. Ooo nie tylko ja lubię ciekawie ubierać synów ;) szczerze mówiąc,ogromną przyjemność sprawia mi układanie zestawów dla moich chłopców;) Ile Kubuś ma lat? Jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubuś skończył 1,5 roczku :)) Bardzo dziękujemy i Pozdrawiamy

      Usuń
  12. pięknie wygląda :))
    uwielbiam kolor jego czapki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki to rozmiar kurteczki??
    może do sprzedania??

    OdpowiedzUsuń