wtorek, 31 grudnia 2013

Numer jeden w Kubusiowych zabawkach !

Kiedy mając 12 lat przeprowadziłam się z rodzicami do domku jednorodzinnego, bardzo to przeżyłam. Jako typowa dziewczynka z blokowiska tęskniłam za koleżankami i tamtym otoczeniem. Długo nie umiałam się odnaleźć, ale z czasem oswoiłam się, a nawet polubiłam ten stan. A od kiedy urodził się Kubuś mogłabym wymieniać same plusy i zalety zamieszkania w domu. Na wyciągnięcie ręki, możemy w każdej chwili spontanicznie z Kubusiem wyskoczyć do ogrodu pospacerować czy też się pobawić, nie myśląc o całym tym szykowaniu, które musimy wykonać, kiedy wychodzimy na miasto, i należy się jakoś prezentować.   Dom ze swoim ogrodem i przestrzenią stwarza cudowne możliwości zabawy dla mojego synka. Przez większość część roku korzysta z trampoliny,piaskownicy, zjeżdżalni itp, ale ostatnio i tak nic nie przebije elektrycznego guada.
Już wiecie o wielkiej fascynacji mojego szkraba do samochodów wszelakiej maści. Nic więc dziwnego, że od paru miesięcy  namiętnie ujeżdża guada, aż akumulatorek się nie wyładuje. Ale i na to mój bystrzacha znalazł sposób. Otóż musimy ciągać go wtedy za sznurek.
O dziwo, po 6 miesiącach użytkowania codziennie ładujemy akumulatorek i jeździmy. A Kubie - jeszcze się nie znudziło.
Kubuś ma dzisiaj na sobie nową kurteczkę , którą zakupiliśmy ostatnio w Pepco na przecenie.. Biorąc pod uwagę jej śmieszną cenę  -jest cieplutka i jak na mój gust dość solidna.
Korzystając z okazji chcemy Wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia na ten Nowy Rok 2014, aby wszystkie Wasze marzenia i postanowienia się spełniły, a nadchodzący rok okazał się jeszcze lepszym niż  poprzedni. Wszystkiego dobrego kochani ! :)

Również zapraszam Was na KONKURS organizowany przez ŚWIAT KARINKI , gdzie jestem jednym z wielu sponsorów, a do wygrania jest mnóstwo nagród!! ZAPRASZAMY ;)










55 komentarzy:

  1. o dzięki za inspirację - gdy będę szukała autka dla synka to wiem co już kupię. My jednak mieszkamy w mieście, ale na szczęście dziadkowie są na wsi, więc będzie miał gdzie użytkować do woli ;-) również szczęśliwego nowego roku!! w zdrowiu ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Wam z czystym sumieniem !!!! dziekujemy i wzajemnie :)

      Usuń
  2. Fajna fura;)
    Najlepsze życzenia na Nowy Rok;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! U nas w Pepco ciężko coś fajnego dla dzieciaczka dorwać.
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w sumie też, ale to było wyjątkowo tanie i fajne ! :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Ach ten Kuba - łamacz niewieścich serc ;)
    A może u nas tez coś zasponsorujecie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Jak będziesz miała konkurs to daj znać ! :))) postaram się wtedy coś zasponsorować! :)

      Usuń
  5. Wspaniały pojazd :))
    Kubuś z pewnością będzie Królem okolicy :D

    W nowym roku życzę Wam dużo zdrówka i by rok 2014 przyniósł Wam wiele pozytywnych wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pojazd :)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:) Pojazd super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój synek też trenuję wszelkiej maści pojazdy a ostatnio odkrył, że jak właduje się mamie na plecy to też można pobrykać:) Kurtka wygląda super zwłaszcza jeśli jest z Pepco bo zdania na temat tego sklepu są mocno podzielone. Natomiast jak patrzę na Kubulka w takim zestawieniu to aż swędzą mnie pieniążki w portfelu:) Życzę Ci jeszcze więcej radości z bycia mamą w nadchodzącym roku oraz dużo miłości, czasu i cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam mała miałam skuterek ładowany na akumulator haha i nim jeździłam sb, ale syzbko się popsuł bo był już używany :( Ładna kurteczka! Taka zabawa chyba nigdy się nie znudzi :))) Szczęśliwego nowego roku dla rodzinkiii :)

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubuś jest cudny ♥ A co do pojazdzów to Milan tez ma autko i jeździ tak długo aż się nie rozładuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w nowym roku dla Was kochani:* zeby był jeszcze lepszy niż poprzedni:) i więcej pojazdów dla Kubusia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję no i te pojazdy - przydadzą się !:D

      Usuń
  12. Ja również już nie chciałabym wracać do mieszkania w bloku. Przyzwyczaiłam się już do tego luzu:) ojj żałuję,że w Szwecji nie ma PEPCO.Chętnie wyszukałabym dla chłopaków jakieś fajne ubranka ;) Fajnie,że akurat o quadzie piszesz bo zastanawiałam się nad zakupem dla Kacpra:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie kupiłaś Kubusiową czapeczkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w domu mam również małego fana czterech kółek :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

    http://glamourmamablog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas quad króluje, jednak ta wersja dla dorosłych :-). Nie dziwię się, że synek pokochał ten sprzęt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się nie dziwie - przecież to mężczyzna!:)

      Usuń
  17. Sama bym pojeździła! Kurtka super, muszę wybrać się w strony Pepco;) Szczęścia w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny ten ścigacz i świetna kurtka! Matka - jest fajnie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kubuś jak zwykle jest modny! :)Pozdrawiam

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj w DDTVN był reportaż o chłopcu, który w wieku 5 lat zaczął jeździć na motorze, teraz ma 7 i bierze udział w zawodach. Wszystko przed Kubusiem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to jestem typ przewrażliwiony :D chyba bym nie puściła Kuby na motor .. :P

      Usuń
  21. Kubuś jak zawsze wygląda super, kurtka świetna, szkoda, że nie mam Pepco w swojej okolicy. Jak będę mieć synka to na pewno zakupię mu taką bryka, zresztą córce jak będzie chciała też, ja jako dziecko uwielbiałam samochodziki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubiłam z racji, że miałam starszego brata ;D także jak będzie córcia też można spróbować ;))

      Usuń
  22. Właśnie dlatego też cieszę się, że mieszkam w miejscu, gdzie w każdej chwili mogę wyjść na podwórko i gdyby tylko nie mój wujek, który psuje całkowicie ten błogi stan - byłoby idealnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze coś/ktoś się znajdzie żeby uprzykrzyć taki błogi stan ;D .. ale trzeba nauczyć się - nie zwracać uwagi ;)
      pozdrawiamy!

      Usuń
  23. Bo Kubuś jest mądry chłopiec, wie że na sile mięśni lepiej polegać, niż na akumulatorkach ;))
    A dom z ogrodem to naprawdę błogosławieństwo.. nie mogę się doczekać aż wyskoczymy z Zośką do rodziny na dłużej, skoro nie ma takich warunków na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wbrew pozorom , dzieci to bardzo mądre istotki ;D
      pozdrawiamy;)

      Usuń