piątek, 27 grudnia 2013

Podaruj misia !

Antek, Mela, Wiktoria, Fela - to bohaterowie wyjątkowej akcji fundacji TVN  "Podaruj Misia", która była już organizowana po raz ósmy. Cztery wyjątkowe misie, których zakup czyni tyle dobrego. W tym roku i my z Kubusiem dołączyliśmy do tej akcji. Wybór padł na Antka, w którym zakochałam się od razu. Niestety na allegro były już nie dostępne, szukalam więc w sklepach ale i tu był był problem, bo Antka niestety już nie było. Nie dawałam za wygrana, i w trzecim odwiedzonym przeze mnie Rossmanie - jako ostatni czekał na mnie.. Najwidoczniej był nam pisany :)
Po powrocie do domu Antek został przedstawiony Kubie i od razu przez niego porwany do wspólnej zabawy. Kuba pozyskał nowego przyjaciela, z którym od kilku dni się nie rozstaje, a ja się cieszę, że i my dołączyliśmy do osób, które w ten sposób chcą pomóc tym najbardziej potrzebującym. Obiecałam sobie, że co roku będę uczestniczyć w tej akcji, i żałuję, że nie brałam udziału we wcześniejszych.
A poniżej przedstawiam Wam duet rodem z Sherlocka Holmes'a :))
 















 
 

40 komentarzy:

  1. Antek uroczy a Kubuń ma genialny odcień sweterka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mamy Antka;) Został z nami, bo reszta misiów pojechała do nowych domów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że dużo osób również dołączyło się do tej akcji!! :) brawo dla Was!!

      Usuń
  3. ale oni pasują do siebie! :D
    Obaj uroczy na sto dwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Antek jest wyjątkowo gustowny! I najładniejszy z wszystkich swoich "braci" i "sióstr":)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Kubuś ma cudowne włoski ! ! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale po nowym roku idzie na krzesełko fryzjerskie bo już mu w oczka wpadają ;)

      Usuń
  6. Piękna akcja i fajnie, że się do niej przyłączyliście :)
    Antek jest najbardziej urodziwym misiem z całej gromadki i nie dziwię się, że był problem, bo go pozyskać.
    Oboje z Kubą wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie razem wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest ten miś, no i szlachetna akcja

    OdpowiedzUsuń
  9. też chorowałam na tego Antka, ale akcja w gorącym okresie, kiedy liczy się każdą złotówkę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. No tak, okres świąteczny odczuć można przede wszystkim po braku funduszy dodatkowych w naszych portfelach :)

      Usuń
  10. Bosko razem wyglądają :D
    My w akcji bierzemy udział co roku, ale nie co roku misie nam się podobają i nie co roku trafiamy na upatrzone :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.. Fakt ciężko jest znaleźć upatrzonego, szybko się wyprzedają ;)

      Usuń
  11. A mi ten mis od razu skojarzył się z Twoim Kubusiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ma taki słodki pysio, ze jak go zobaczyłam, pomyślałam o twoim Kubusiu :)

      Usuń
  12. super przyjaciel :) i jakie spodenki pasujące :) słodziak jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  13. Jacy uroczy przyjaciele :) My mamy misia z zeszłorocznej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylowy duet:-) A gdzie trafiłaś na takie fajne spodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam na allegro ona są z Rebel'a także u nas w PL niedostępne :(

      Usuń
  15. My w tym roku wyjątkowo bez misia, ale wspieraliśmy za to inne akcje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo szlachetnie z Waszej strony!!!:))

      Usuń
  16. Z tego co widziałam i nadal widzę bo misie są jeszcze w sprzedaży to Antek jest najbardziej rozchwytywanym misiem ;) zawsze któryś jest faworytem..choć ja wybrałam bym białą misię w czerwonej sukience :)

    Ładne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też zauważyłam, że co roku któryś jest faworytem.. Nie powiem pewnie skusiłabym sie na jakąś kobietkę z tej akcji, ale Kubuś z dziewczynką hmm?:))
      dziękujemy i Pozdrawiamy

      Usuń
  17. O! A ja dla odmiany nawet nie słyszałam o akcji... Nie wiem, czy to dlatego, że nie oglądam zbyt często telewizji, czy z innych powodów. I trochę żałuję, że dopiero teraz o tym przeczytałam. Może w przyszłym roku?
    Kubuś jak zwykle uroczy. Widać, że miś mu się spodobał :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamowane tylko na tvn :) i powiem szczerze, że nie aż tak dużo.. także wcale się nie dziwię, że mogłaś nie słyszeć ;) Ale pewnie w przyszłym roku znowu zrobią kolejną!:)
      dziękuję i Pozdrawiam !!:)

      Usuń
  18. Obserwuje, misie są świetne :D
    Kubuś ma śliczny sweterek *-*
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń