niedziela, 1 grudnia 2013

Pożegnanie !


Dziś temperatura na dworze umożliwiła nam ostateczne pożegnanie się z jesienną garderobą. Wykorzystaliśmy ten dzień, aby ostatni raz założyć nasz ulubiony sweterek.
Jak już wcześniej Wam wspominałam, jego grubość można porównać do ciepłej kurtki jesiennej.  Wyglądem przypomina sweter a w rzeczywistości chroni Kubusia przed zimnem. Dlatego tak bardzo go lubimy!.
Żałuję, że musimy się z nim pożegnać na rzecz kurtek zimowych, ale mam nadzieję, że zima minie szybko i wiosną znowu go przywitamy! :)

















 sweterek - URBAN RASCALS
spodnie - ZARA
buciki - ZARA
koszula - JOHN LEWIS
czapa mamusiowa - sklep lokalny
szalik mamusiowy - MONNARI

32 komentarze:

  1. Świetny sweterek! Mały wygląda cudownie !!! Nigdy nie mogę się na niego napatrzeć.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mamy identyczną koszulę! :) Kubuś słodziutki ;) faktycznie szkoda rozstawać się z takim ślicznym sweterkiem ;) u Nas jeszcze w miarę ciepło, nawet nie chcę myśleć o zimie ;( buziaki dla Kubunia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie widziałam na zdjęciach Oli biega sobie w sweterku.. tylko pozazdrościć :D buziaki :*:)

      Usuń
  3. co za Słodziak!!!!!!! i zawsze ślicznie ubrany! cmokusek :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle jestem pod mega wrażeniem;) Jaki fajny, nie mogę się napatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mati też pożycza ode mnie czapki, kominy, szaliki, chusty
    Świetny look ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy, to tak jak u nas kupujemy z myślą, że będziemy nosić na zmianę :P !

      Usuń
  6. Ale nam się mega podoba Wasza dzisiejsza stylizacja:) Bardzo lubimy takie zestawienia sweterkowo-jeansowe:) Sweterek rewelacja! i ten komin tak fajnie dopasowalas:) Super! Kubuś jak zwykle rewelacja:) mały model:) Buziaki dla Was

    http://2malestopki.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy bardzo!:)) dla Was też buziaki :*:))

      Usuń
  7. Już myślałam, że z nami chcesz się pożegnać :(
    Kubuś jak zwykle uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie! z Wami zostanę dopóki bedę miała wystarczająco dużo czasu na prowadzenie bloga!;D
      bardzo dziękujemy:))

      Usuń
  8. Super sweterek, a Twój syn jak zawsze wygląda uroczo ;)

    Nominowałam twój blog do Liebster Blog Awards, zapraszam do zabawy
    http://dziennik-mamy.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-awards.html#more

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny jest ten sweterek. Kubus jak zwykle wyglada oblednie slodko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy. Osobiście mi się również bardzo podoba :P

      Usuń
  10. Nie tylko sweterek ale cały strój cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za przystojniak. ;)
    My też już od kilku dni w kurtce i butach zimowych śmigamy niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!:) niestety ale zima chyba nas nie ominie :P :(

      Usuń
  12. Śliczny sweterek! Ja też chcę już wiosnę,mimo ,że zimy jeszcze nie ma ,mam dość na samą myśl :/

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.. u mnie jest to samo mam dość na samą myśl, że idzie zima :(
      Pozdrawiamy

      Usuń
  13. A może jakieś zdjęcia Kubutka z tatą ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłości się pojawią :) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Też by mi było szkoda się żegnać z takim ślicznym sweterkiem!
    A jaka koszula pod spodem- elagancik z Kubusia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. PIĘKNA stylizacja! Zachwyca mnie połączenie turkusy z szarością!

    OdpowiedzUsuń