środa, 18 grudnia 2013

Przedświąteczne Nowości

Święta tuż, tuż. Powoli czuć już świąteczną atmosferę, ale i widać wielki szał zakupowy, który ogarnia niemalże każdego. Zwykłe zakupy trwają dwa razy dłużej niż zazwyczaj. Osobiście męczą mnie takie wyprawy, oraz tłumy ludzi oblegających sklepy i galerie. Dlatego w tym roku postanowiłam obdarować moja rodzinę prezentami kupionymi on-line. Wertując internet w poszukiwaniu drobiazgów dla najbliższych, nie mogłam się powstrzymać, i Kubusiowi nadplanowo uzupełniłam garderobę o dwie nowości.. Choć nie są to prezenty z kategorii świątecznych, to jakoś nie mam wielkich wyrzutów sumienia. Po pierwsze - zachwyt od pierwszego wejrzenia, po drugie - okazja, która może się już nie trafić..
W dzisiejszej stylizacji chciałam Wam je zaprezentować i pokazać.. Debiutuje więc płaszczyk ze starej zarowskiej kolekcji oraz kozaczki w kratę. Obydwie rzeczy wynalezione i zakupione na allegro. W płaszczyku urzekł mnie przede wszystkim mały pomarańczowy motyw na kieszonce, a w bucikach krata. Mam nadzieję, że i Wam dzisiejszy zestaw przypadnie do gustu.
Życzymy miłego oglądania :)

Ps. Kochane mamusie wystawiłam na sprzedaż kilka ubrań po Kubie, może którejś z Was przypadną do gustu i posłużą jeszcze jakiemuś maluszkowi. Możecie je znaleźć TUTAJ :)
Pozdrawiamy serdecznie :)

















płaszczyk - ZARA - allegro
buciki - H&M - allegro
spodnie - GAP
czapa, szal - mamusi

61 komentarzy:

  1. Fajny płaszczyk :)
    Skusiłam się na sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pięknie ubrany mały!

    monmonandbrunto

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja!Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Domi <3
    Kuba musi zapoznać moją Polę, a Pola musi zapoznać Kubę :D :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ej Kubus to moj zięciu <3 kawaler idealny :)

      Usuń
    2. ale jesteście kochane ;D ale i tak to Kuba wybierze, ja nie wpłynę na jego decyzję hihi ;p

      Usuń
    3. To ja kandydature swojej Marysi na synowa potencjalna tez zglaszam :)

      http://fabrykapomponika.blogspot.com/

      Usuń
    4. o jacie :D kochane jesteście dziewczyny!!!:))

      Usuń
  5. Super stylizacja, fajnie że udało się upolować takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny zestawik;)
    I już pędzę na Allegro;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i zapraszam oczywiście :)

      Usuń
  7. Ma śliczny uśmiech, a te kozaczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mały elegancik! Każdy facet przy nim może się schować!:) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to miłe ;) noo on juz też prawie mężczyzna;D pozdrawiamm

      Usuń
  9. Ojj zakupy udane :) mega buty ! Super styloweczka
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nakupowałam się w tym roku on-line. Najłatwiej! ;)
    Nie mogę się napatrzeć na tego elegancika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem szczerze, że dobija mnie ten tłum i jakoś odkąd urodziłam Kubę wolę internetowe zakupy! :)))
      pozdrawiamy

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. czasami wydaje mi się przy zdjęciach, że on mi po prostu pozuje profesjonalnie ;D dziekuje ;))

      Usuń
  12. Obie nowosci w szfie Kubusia mi sie bardzo spodobaly. Sama bym takie JJowi kupila. Kubus Jak zwykle wyglada przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy! Kubuś wyglądał by pewnie równie uroczo co mój Kuba :*:)

      Usuń
  13. Jak piękny mały dżentelmen :) jestem zauroczona Nim jeszcze bardziej niż kiedykolwiek!!!

    Mam taką samą czapę ale zieloną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam słyszeć, bardzo dziękujemy!:) i pozdrawiamy

      Usuń
  14. Kubuś przystojniak ! :) chyba wszyscy Kubusiowie tak mają ! ;)
    a ten sweterek w norweskie wzorki cudowny ! ! ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodzę się, wszystkie Kubutki które znam są przeurocze!:D
      :*

      Usuń
  15. Płaszczyk i czapa - rewelacja :) Bosko Kubuń wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość prezentuje się super ;). Szczególnie podobają mi się buciki w kratę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również jestem zwolenniczką zakupów online i większość prezentów w tym roku tak właśnie kupiliśmy, dostawa do domu i cała bieganina po sklepach odpada :) Synek cudny! Zakochałam się w tych pięknych oczętach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile nerwów, czasu zaoszczędzone prawda?:D dobrze, że nie jestem sama:)))
      bardzo dziękuję ;D

      Usuń
  18. jak zwykle ładnie:) detale w tym przypadku czynią cuda:) pomarańczowy motyw i ta krata:) gratuluję gustu, a przede wszystkim uśmiechniętego Kuby:) pozdrawiam:)

    http://alelarmo.blogspot.com/ dla Mam. o Mamach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie te detale mnie urzekły najbardziej :)) Kuba z natury jest dwornym marzycielem, to zasługa babuni, że tak się uśmiecha do obiektywu :) pozdrawiam

      Usuń
  19. Piękna stylizacja. :)

    Gdybym miała synka, na pewno kupiłabym coś z Waszych ubranek, bo są świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło nam to słyszeć :)
      dziękujemy!:)))

      Usuń
  20. Płaszczyk jest rewelacyjny, ale fajnie Twój Kuba wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały płaszczyk, Kubuś wygląda bardzo elegancko :)
    I nie mogę napatrzeć się na jego uśmiech na 9 zdjęciu, powalający :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ten uśmiech też mnie powalił dlatego dodałam te zdjęcie ;D jeden z najszczerszych jakie widziałam u mojego dzieciątka!:D Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  22. Muszę przyznać,masz świetny gust ! :)Rewelacja zestaw,i jaki model elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miły komentarz.. Bardzo dziękuję i Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  23. Ale udane łupy!!!! A uśmiech Kubunia na zdjęciach- rozbrajający. Nie dziwię się, że kłócą się o takiego zięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, udane !!! :) dziękujemy i pozdrawiamy

      Usuń
  24. o kurczaki pieczone!!! ale piękne łachy wytargałaś!! :D Też bym przygarnęła takie buti, ale ja nie uznaję używanych :) No ale piękne piękne że szok! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście każdy ma swoje zdanie na temat nowych i używanych rzeczy dlatego szanuję :) Bardzo dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  25. Cudowne rzeczy naprawdę masz oko do wynajdywania boskich rzeczy:) A ten pomarańczowy akcent nie tylko Ciebie uwiódł ja się zakochałam na zabój. A do kraty zawsze miałam słabość więc kolejne Love:) Muszę sama poszperać w czeluściach allegro może też coś znajdę. Ahhh chętnie zakupiłabym coś u Ciebie ale akurat rozmiarowo Kapsel mi wyrasta:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz na pewno :)) są okazje niemalże codziennie :).. Bardzo dziękuję i Pozdrawiam!!:))

      Usuń
  26. Zakochałam się w tym płaszczyku :) Nie mówiąc już o tym, że masz synka o naprawdę niebanalnej urodzie i w nim też się można zakochać ;) Jestem tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ale to bardzo dziękuję i oczywiście zapraszam w wolnej chwili :))) pozdrawiam

      Usuń
  27. nadrabiam zaległości u Was i czad normalnie, każdy jeden post <3 !!!!!!! love love love!!! a Kubuś wymiękam taaaaaaki cudny!!!! śliczny!!!! <3
    pozdrówki i buziaki :*

    OdpowiedzUsuń