piątek, 13 grudnia 2013

W roli głównej - Bryczesy

Jakiś czas temu na blogu wspominałam o mojej miłości do jazdy konnej. Moim marzeniem byłoby aby kiedyś i mój synuś podzielał moja pasję. Na dzień dzisiejszy niestety te piękne zwierzęta przegrywają z jego ulubionymi jeepami. Kuba kocha konie, ale te mechaniczne. Nie pozostało mi nic innego jak dalej marzyć, a póki co od czasu do czasu ubrać Kubusia w stylu małego dżokeja.
Dlatego dziś postanowiłam założyć mu jego nowe bryczesy. Cześć garderoby jeździeckiej, która towarzyszyła mi w młodości niemalże codziennie. Nic dziwnego, że mam do nich ogromny sentyment :)
Co prawda koni nie było, ale za to była świetna zabawa.
A najwięcej radości sprawił mi fakt, że kosztowały AŻ 14,90zł
.
Swoją drogą polecam wszystkim mamom - Pepco. Ostatnio odkryłam, że można tam znaleźć  niebanalne i ciekawe ubrania dla naszych pociech w przystępnych cenach.



















 Koszula - REBEL
bryczesy - PEPCO
buciki - NEXT
koszulka - GEORGE - sh

52 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam, jak takie maluchy wszędzie chodzą z misiami ♥
    Oczywiście Kubuś jak zwykle uroczy! Zwłaszcza na tym zdjęciu, gdzie ma skrzyżowane z przodu rączki ♥ Widzę, że autko jeszcze się nie znudziło (oby do tego nigdy nie doszło, bo jeździk jest piękny!) i dobrze :)
    Pozdrawiam!

    P.S. Zakochałam się w Twoim fotelu o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest strasznie słodkie : dziecko + miś :)) autko jeszcze się nie znudziło, nawet towarzyszy kubusiowi w łazience ;D . Bardzo dziękujemy. Pozdrawiam:*:)

      Usuń
  2. Super ten cały zestaw!
    Zdjęcia piękne!
    W pepco można faktycznie dzieciaczki fajnie ubrać i to za niską cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :) .. szkoda że tak późno odkryłam zalety Pepco :) pozdrawiamy

      Usuń
  3. Kubuś bardzo fajnie sie prezentuje:) i najbardziej mi sie chyba podobają jego włoski:)

    http://2malestopki.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie fajne bryczesy! Nam Pepco jest dobrze znane, bo można kupić wiele rzeczy i to całkiem fajnie wyglądających.
    Jeździk Kubuś ma fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a ja tak późno się dowiedziałam o tym pepco - ale lepiej późno niż wcale ;D ! dziękujemy :*

      Usuń
  5. Mi się podoba koszula :))
    Słodziak Mały <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie osobiście również juz troszkę z niej Kuba wyrósł a ja nadal nie umiem się z nią rozstać :) dziękujemy i pozdrawiamy

      Usuń
  6. Jaki słodziak :) jest świetnie ubrany ^^ super buciki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie świetnie komponują się z naszycia mi na łokciach koszuli :)
    buziaki dla Kuby i jego mamy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś 'olałam' PEPCO bo stwierdziłam,że ubrania tanie,ale nie trwałe. Dla mnie....Dla dzieci są w sam raz :) w dodatku jakie stylowe!:) Kubuś jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieci tak szybko rosną, że nawet pewnie nie odczujemy tej "nietrwałości" :) ... Pozdrawiamy i dziękujemy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię pepco :) i do domu można perełki tam znaleźć :) super zestawik ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodzę się że do domu można perełki wyszukać i do tego taaaakie tanie ;d DZIĘKUJĘ ! :)

      Usuń
  11. Jeździłam kiedyś konno, to byłą moja pasja, aż do czasu wypadku i późniejszego zakazu mojej mamy. ;)

    Super stylówa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to widzę, że nie jestem sama..ja musiałam póki co przestać bo nawet nie miałabym kiedy:( ale jeszcze trochę i mam nadzieję że synuś pozwoli się mamie czasem urwać na kilka godz ;D
      pozdrawiamy Was;))

      Usuń
  12. Super!! Spodnie, koszula i ten cudny fryz juniora!! A samochodzik jest przepiękny!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fryz to taki prawdziwy nieład ale dziękujemy bardzo!:))

      Usuń
  13. Kubuś wygląda przecudnie! A w Pepco jeszcze nie byłam, ale słyszałam że jest niedaleko. Pewnie po przypływie jakichś funduszy się wybiorę z ciekawości zobaczyć :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję ! tak polecaaam nawet z czystej ciekawości, a może coś się spodoba! ;D
      pozdrawiam

      Usuń
  14. Też zdarza mi się kupować dla mojego Kuby rzeczy w Pepco ;)
    Ale Twój synek ma fajny pojazd, super auto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzę też Kubuś - jak pięknie ;D
      dziękujemy! pozdrawiam:)))

      Usuń
  15. no cudnie wygląda i jeszcze z tym autkiem swoim, w którym jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie wygląda ;)
    Super... a ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta cena to chyba jest najbardziej SUPER ze wszystkiego ;D

      Usuń
  17. Piękna stylizacja, jak zawsze :) Mam nadzieję, że niedługo wybiera się na Fashion Week.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne;)
    Zaprzestałam zakupów w Pepco odkąd muszę się wszędzie mieścić z wózkiem. W naszym Pepco wózek nie mieści się między regałami więc nawet tam nie zaglądam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że gdy Kuba jeździł wózkiem bo jeszcze nie chodził to też unikałam takich sklepów właśnie z racji braku możliwości przejazdu.. na szczęście mały szybko zaczął chodzić i wszędzie już tup-tamy! :) pozdrawiam

      Usuń
  19. Również mam słabość do bryczesów...u nas młodszy w takich śmiga. Kubie natomiast z sentymentem mierzyłam mój toczek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super że nie jestem sama z tym przenoszeniem sentymentów na dziecko;D !!!!
      pozdrawiam

      Usuń
  20. Jejku Kubuś na tych zdjęciach wygląda jakby miał oczęta wymalowane :D Piękny on! Ja również uwielbiam konie, ale jakoś nigdy nie odważylam się na nich jeździć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuję! To musisz się przełamać, to piękny sport.. :) polecam i pozdrawiam ;D

      Usuń
  21. Jest przeuroczy! I bardzo bardzo fajna stylizacja a co do ubran z pepco to ja sie jakos nie mogłam przełamac, ale te bryczesy są mega! Muszę się tam wybrac wreszcie
    całujemy i zapraszamy do nas
    nelusiowa-bajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :D widziałam dla dziewczynek supeer legginsy te zreszta też są z działu dziewczęcego :) pozdrawiam

      Usuń
  22. Ahh jak stylowo sama mam sentyment do bryczesów a jeszcze za taką cenę to wielkie love za inspirację. Mój mąż czasem na mnie krzyknie, że leginsy u chłopców są nie męskie ale kurde to dopiero dzieciaki przecież już nie długo sam zacznie decydować o ubiorze i skończy się era mamy stylistki:) Czyli trzeba korzystać i jutro biegnę do Pepco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - a póki co są zdani na nas - mamy! :D
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  23. Genialne gatki! Co do Pepco - rozrzut w fajności mają ogromny od hitów, po nie-wiadomo-co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niby tak, choć czasem coś się wynajdzie ;D
      pozdrawiam

      Usuń
  24. Za każdym razem jak widzę Twoje posty zazdroszczę tych wszystkich ciuszków dla synka. Ale mam tez inspirację na przyszłość dla swojej pociechy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło mi to słyszeć ! :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  25. Dolaczam sie do wielbicieli pepco :)

    http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bryczesy są świetne! Brakuje mi Pepco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również się podobają, na szczęście u nas w mieście jest ich aż dwa:)

      Usuń
  27. bosko wyglada :D i macie bardzo stylowe wzetrze z tego co widze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow ekstra zdjęcia i stylówka :)

    Pozdrawiamy
    mamailusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń