poniedziałek, 27 stycznia 2014

Baby in blue

Chociaż bardzo lubię Kubusia ubierać kolorowo, kolor niebieski rzadko gościł u nas w szafie. Odkąd dowiedziałam się w ciąży, że będzie syn, obiecałam sobie, że nie będę ulegać modzie i stereotypom dotyczącym ubierania chłopczyka na niebiesko.
Choć przez te prawie dwa lata w Kubusiowej szafie przewinęło się kilka błękitów to nie za bardzo mogłam się przełamać.
Ale, że kobieta zmienną jest, stwierdziłam pewnego dnia, że Kubie niesamowicie dobrze jest w kolorze niebieskim i do naszej szafy trafiło więcej rzeczy w odcieniach tego koloru..
Tak bardzo mnie urzekły, że nie mogłam się im oprzeć. Dzisiaj właśnie taki zestawik postanowiłam Wam pokazać. Okrasiłam go sweterkiem siwym z turkusowymi wykończeniami zakupionym na allegro oraz nowymi bucikami, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia.


Wam życzę miłego oglądania, a ja idę nacieszyć się moim małym brzdącem, gdyż wczoraj wrócił z 3 tygodniowego urlopu od dziadków
Mamusia coraz zdrowsza i więcej siły ma na buszowanie z kochanym urwiskiem ;)
Ściskamy Was mocno !!!!



Ps.Nowa fryzurka Kuby to spontaniczne dzieło dziadka, który dorwał się do włosów Kubusia i postanowił wystylizować wnusia po swojemu.



















 koszula - ST.BERNARD - allegro
sweterek -BABY K by MYLEENE KLASS- allegro
spodnie - ZARA
buciki - ZARA 

61 komentarzy:

  1. Jakby to powiedzieć : ładnemu we wszystkim ładnie :) Co mu nie założysz wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie chciałam to samo napisać oglądając zdjęcia :)
      ładnemu we wszystkim ładnie :)

      Usuń
  2. rozkoszny jest! <3
    a ten niebieski, raczej lazur, pasuje Kubuniowi perfekt!
    butki boskie!
    buziaki i zdrówka życzymy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany cudna ta koszula, cudny on! też sobie obiecywałam i nawet przez jakiś czas mi się to udawało:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też, do wczoraj ;D i stwierdziłam, że jest mu tak ślicznie w tym kolorze, że muszę niestety "obiecanki" odstawić na bok ;))

      Usuń
  4. od razu wiedziałam, że to ZARA :) mnie też urzekły! Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny chłopakk!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda uroczo! Zresztą jak zawsze:) ach te Kubusie :)
    A co do koloru niebieskiego myślałam podobnie jak Ty. Zarówno nie powala mnie jego żeński odpowiednik - różowy :)
    Niemniej Twoja stylizacji super! A i blue dla odmiany wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy Kuba nie szuka narzeczonej? ;) Nie pogardziłabym takim zięciem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie póki co to autka mu w głowie, ale kiedyś na pewno ;P

      Usuń
  8. Ja też wcześniej za niebieskim nie przepadałam, jednak gdy zobaczyłam, że do mego małego blondaska ten kolor idealnie pasuje - w naszej szafie go nie brakuje :)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do blondasków tak jak do blondynek , niebieski pasuje idealnie ;D !

      Usuń
  9. Kubuś faktycznie wygląda świetnie w niebieskim, pasuje mu ten kolor. Fryzurka dobra dla małego urwiska.

    Super, żę wreszcie jesteście razem ;) Dużo zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że zmieniłaś zdanie co do niebieskiego, Kubuś wygląda fantastycznie w tej koszuli :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Mama wiele straciłaś unikając blue :) Kubusiowi pasuje idealnie ten kolorek,wygląda bosko ! Piękna stylizacja :) Dziadek się postarał o modny look na głowie Wnusia,zazdrościmy takiego Dziadziusia co idzie z duchem czasu ;) Można Dziadka pochwalić chętnie bym przekazała mojego Łobuza bo ja nigdy nie potrafię ogarnąć tych niesfornych włosków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz dopiero wiem ile straciłam :( ale do nadrobienia!:D
      dziękujemyy bardzo i pozdrawiamy serdecznie ;)))

      Usuń
  12. Kubuś cudnie wygląda w ty kolorku :) Bardzo ładna stylizacja! Masz Świetny gust Kochana! Buziaki dla Was i zdrówka życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja takie samo postanowienie złożyłam względem córki, zero różu :))))) I choć sama się go zawzięcie trzymam to wszystkie podarunkowe ciuszki są w tym kolorze :) I stwierdziłam że co za dużo to nie zdrowo ale róż też ładny kolor więc czemu od razu tak zasadniczo go traktować. I tak też od czasu do czasu u nas gości :) A zestawienie piękne bardzo ładnie mu w niebieskim, mój faworyt to sweterek. Fryzurka też super - zdolny dziadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też podoba się róż, ale z umiarem oczywiście ;)) dziękujemy i pozdrawiamy :))

      Usuń
  14. Ale przystojniaczek. Slicznie mu w tej fryzurce. My tez w ten weekend bylismy sie obciac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam młodego od początku pakowałam w niebieskie, ale inne kolory też oczywiście były (pomarańcz <3) . A tak wgl... Ładnemu we wszystkim ładnie! Kubi cudowny, a Ty Mama zdrowiej! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja żałuję, że tak późno :((
      Dziękujemy :*

      Usuń
  16. Ślicznie mu w niebieskim;) Zresztą we wszystkim mu ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Kubuś wygląa w niebieskim. Świetny odcień wybrałaś. Stylizacja pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fryzurka pierwsza klasa i w niebieskim mu ślicznie :) nie mów że 3 tygodnie dziecka nie miałaś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy.. tak nie miałam niestety, chociaż się odwiedzalismy, ale to nie to samo.. tylko, że akurat u mnie to siła wyższa, brak możliwości fizycznej zajmowania się Kubą..(po operacji)..;)

      Usuń
  19. Jemu wszystko chyba pasuje:) podoba mi się bardzo in blue :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jemu nawet w różu byłoby cudownie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No sweterek z mietowymi wstawkami jest piekny :) A ten fryz rozwiany... :):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również nie przepadłam za niebieskim - wolę granat...Niebieski Kuba wygląda rewelacyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Kubusiowi w niebieskim- a fryzura jakby dopasowana pod strój :)

    OdpowiedzUsuń
  24. REWELACJA. Jaki On jest śliczniuchny !!

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. W tej fryzurce Kubuś wygląda o wiele doroślej:) Mały przystojniak Ci rosnie:) zaraz dziewczyny przyprowadzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale oby nie tak prędko bo czuję, że moja zazdrość się wtedy odezwie :P

      Usuń
  26. O kurcze! Wow! Muszę mieć takie jeansy i sweterek:) dla syna oczywiście ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeansy kupiliśmy w sklepie, sweterek na allegro ;D

      Usuń
  27. Piękna koszula! Ogólnie cały zestaw bardzo subtelny, ale efektowny:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wygląda. Koszula jest w pięknym kolorze ^__^
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie mu w takich włoskach. :D Brawa dla dziadka. A niebieski u mojego Kubulka też uwielbiam, tak samo jak czerń i szarości we wszystkich możliwych odcieniach. Koszula świetna, bardzo mi się podoba, ale... Sweterek MISTRZOSTWO ŚWIATA.
    Buziaki kochani :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Zauroczył mnie taki wizerunek Kubusia :) ah te koszule i przystojni Faceci ;D

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń