poniedziałek, 6 stycznia 2014

Bo warstwy są modne :)

Z nowy rokiem nowy post. Jako, że mamy jak na razie piękną jesienną pogodę tej zimy, dzisiaj prezentujemy ubiór warstwowy tzw. "na cebulkę". Zimniejsze dni mają tę zaletę, że można śmiało łączyć ze sobą kilka warstw ubrań, co jest nie tylko modne ale i praktyczne.
W dzisiejszej naszej stylizacji postaraliśmy się połączyć kilka rzeczy w ten sposób, aby końcowy efekt był zadowalający. Przekonałam się, że bezrękawnik to jeden z najpraktyczniejszych dodatków na zimne dni. Nie dość, że ciepły i praktyczny, to daje szerokie pole do popisu. Można puścić wodze fantazji i łączyć go z innymi częściami garderoby na różne sposoby. My postanowiliśmy połączyć go ze sweterkiem i z nowymi rurkami. Co prawda ostatnio ze sweterkiem oficjalnie się żegnaliśmy, ale nie wiedzieliśmy, że w tak krótkim czasie wróci on do łask :) 
Pozdrawiamy i życzymy miłego oglądania 

















bezrękawnik - H&M
rurki - ZARA
sweterek - Urban rasclas
trampki -ZARA
czapa - mamusi

56 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia i rzeczywiście ,cieplutko tej zimy jest :)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglada Kubus:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda :) Wszystko dobrze i przemyślanie dobrane! :)

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas pogoda też rewelacja, a butki <3
    Pozdrawiamy
    mamailusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą pogodą to może i się powtórzę, ale oby się nie zmieniała :D!!!

      Usuń
  5. Rewelacyjny outfit! :) Ja również dopiero niedawno przekonałam się do bezrękawnikow i teraz żałuję, że tak późno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdraszczam Wam tego, że możecie sobie sparować ..my od tygodnia uziemieni ,a taka super pogoda ..zapewne jak wyzdrowiejemy to przyjdzie zima :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choróbska są okrutne.. ale zawsze tak jest a jak człowiek wyzdrowieje to na przekór ;D

      Usuń
  7. bezrękawnik boski! polowałam na podobny żółty w Zarze w poprzednim sezonie ale niestety już nie było.
    A pogoda faktycznie przednia. My dziś też w plenerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ostatnio w zarze takie same kolorki dla malutkich dzieciaczków dla Kubuśka już nie było;))
      Co do pogody, oby tak dalej..byle do wiosny :)

      Usuń
  8. jaki cudowny kolorowy chłopczyk :))
    pięknie wygląda w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja uwielbiam takie swetrzydła i czapuchy. A kolor bezrękawnika jest moim ostatnim numerem jeden. Jak ja się nie mogę doczekać, jak Fiful zacznie chodzić i będzie można go tak ubierać. Teraz jeansy są raczej nie praktyczne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pamiętam wtedy też raczej ubieraliśmy ubrania te wygodne praktyczne, teraz możemy puścić wodze fantazji co do wyboru ;D są plusy i minusy wieku dziecka (zawsze jakieś:P) pozdrawiamy

      Usuń
  10. Pogoda chyba wszystkich zaskoczyła :)
    Cieszę się, że sweterek ostatecznie nie poszedł w odstawkę- Kubuś świetnie się prezentuje w tej kolorystyce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, pogoda jest cudowna..oby tak dalej bo ja osobiście za zimą nie przepadam :P Dziękujemy :*!

      Usuń
  11. Kubuś świetnie wygląda :D a bezrękawnik jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten bezrękawnik! I ten kolor... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się podoba i również poluję na taki dla siebie ;D

      Usuń
  13. Bezrękawnik w połączeniu ze swetrem wygląda bardzo fajnie. Bardzo przyjemny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam bezrękawnika w takim kolorze dla Młodego, póki co bezskutecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc też nigdzie nie widziałam w sklepach .. ten kupiłam na allegro :)

      Usuń
  15. Kubuś cudowny :) model z niego idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubusiowi to wszystko pasuje:) a mamusia stroi go najładniej na świecie:) ładnemu we wszystkim ładnie:)Ciocia Ewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Kuba wygląda. Napatrzeć się nie mogę! Mama ma świetny gust i umie dobrać świetny zestawik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, miło mi jest słyszeć takie rzeczy :)

      Usuń
  18. Potwierdzam, że super Kubuś wygląda, a bezrękawnik to must have :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo ak must have ;) najlepszy będzie na wiosnę ;) pozdrawiamy

      Usuń
  19. Od dawna choruję na żółty bezrękawnik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja choruję również dla siebie, ale jakoś nigdzie nie potrafie znaleźć :(

      Usuń
  20. Jak zwykle Kuba wygląda świetnie :) a czapkę mam niemal identyczną.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podglądam od niedawna - zauroczyły mnie te brązowe oczyska :))) Mamy ten bezrękawnik - tez żółty i sprawdził nam się fantastycznie - choć po woli pora się zegnać - bo robimy pa pa 92 :))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też się sprawdza, jest taki uniwersalny ;D
      dziekujemy i pozdrawiamy :)

      Usuń
  22. Kubuś jak zawsze świetnie wygląda, super stylizacja. Ja tu czuję już wiosnę ;) jeszcze ten żółty kolor bezrękawnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam bezrękawniki. Calineczka też ma kilka.
    A ten Kubusia ma przepiękny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Można wiedzieć jakim aparatem fotografujesz synka ? Na tylu blogach już byłam i tylko u Was na blogu są tak idealnie czyste zdjęcia,na prawdę robią wrażenie. Tym bardziej,że jak zauważyłam to na kilku blogach są zdjęcia sesyjne,ale są tak kiepskiej jakości,że strach patrzeć. U Was idealnie,po prostu perfekcyjnie,jestem pod wielkim wrażeniem.Jeśli to nie problem to napisz jaki aparat posiadasz bo z chęcią zakupię taki cudowny sprzęcik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) robię nikonem d3200 :)) Pozdrawiam

      Usuń
  25. Jaka piękna pogoda u Was (znaczy się słoneczko ;)) Jakbym u nas ubrała tak Gabrysia to chyba by zamarzł... Ale przystojniak jejciu, jejciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , u nas to raczej wiosennie... ale nas to cieszy :)))

      Usuń
  26. Kurcze a ja ciagle kupowałam tak śliczne bezrękawniki..Jakoś rzadko ubierałam je Filipkowi a i tak kupowałam coraz większy rozmiar ;) na cieplejsze dni czekają juz dwa ;D Ślicznie Kubuś w nim wygląda,w ogóle kolor jest super!

    OdpowiedzUsuń
  27. kto by pomyśłał, ze w styczniu w sweterku i kamizelce, a jednak! cudowna pogoda sprzyja!
    u nas bezrękawnik się nie sprawdził, a może za gruby mieliśmy, bo w pogode trudno się z nim wpasować bo albo za zimno, albo za cieplo.
    ściskamy Was moocniutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo Kubusiowi ladnie w tej czapie. Kotek malutki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka czapuleńka :) Cudna! A Kubuś wygląda w niej bosko :)

    OdpowiedzUsuń