czwartek, 23 stycznia 2014

Pomarańcz i Brąz

Choć Kubuś w dalszym ciągu na urlopie u dziadków... to ja mam dla Was kolejną porcję zdjęć zrobionych, kiedy pogoda jeszcze była na tyle przyjemna, że mogliśmy spacerować godzinami !!

W dzisiejszej stylizacji użyliśmy nasze „starocie”, ale nieco w innym wydaniu.  
Pomarańcz i brąz- kocham to połączenie. Zauważyłam, że od pewnego czasu dokonując zakupów dla Kuby, dość intensywnie szukam czegoś w kolorze pomarańczowym.
Uważam, że kolor ten jest na tyle ciepłą barwą i
mocnym akcentem kolorystycznym, że ożywi każdą stylóweczkę. Lubię łączyć go z kolorami ziemi - brązem i zielenią. Doskonale sprawdza się też w klasycznych zestawieniach.
Jak dla mnie - jeden z najradośniejszych kolorków :)













płaszcz- ZARA
rurki - ZARA
buciki - ZARA
szalik - mamusi 
czapa - sklep lokalny

29 komentarzy:

  1. Widzę, że lubisz firmę ZARA :) wcale się nie dziwię, bo Kuba wygląda w tym uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak lubię, może dlatego że jako nieliczna firma na w miarę malutkie spodnie , które pasują na Kubę bo wszstkie inne firmy przeważnie odpadają bądź muszą być zamieniane na dział dziewczynek z racji że Kuba szczuplutki.. i tak jakoś się przyzwyczaiłam ;D

      Usuń
  2. Świetna czapa!
    Ja z kolei ostatnio mam 'fazę' na żółty :)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle ślicznie.Też lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dołączam do wielbicieli tego połączenia:) Lubuję w kolorach ziemi, ale w minionym roku skusiłam się na zakup pomarańczowej, wełnianej spódnicy. Ten kolor ładuje energią:) W połączeniu z brązem świetnie wygląda:) Kuba wspaniały:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylówczka i masz rację, ten kolor ją mocno ożywił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk boski! jak będziesz robić kiedyś wyprzedaż tegorocznych ciuszków już się piszę na płaszczyk dla naszego Bunia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno na przyszlą zimę pojawi się na allegro :))

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Czapka jest świetna ^^
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :) Czapka jest świetna ^^
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęsknię za takimi spacerami! A połączenie kolorów super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śwuietne połączenie :) Sama z chęcią taką czapę bym nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Laura to już dawno by ściągnęła tą czapkę- muszę jej wiązać, bo inaczej się nie da...
    Zestawienie kolorystyczne- super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff to na szczęście Kuba uwielbia i sam zakłada :P

      Usuń
  12. Kubuś jak zwykle pięknie ubrany. Kochana, przepraszam, że odwiedziłam Waszego bloga dopiero dzisiaj. Obiecuję, że nadrobię wszystkie posty. Po prostu tak mało mam ostatnio czasu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda przepięknie, świetne połączenie kolorów :)
    A jak wesolutki..i gdzie to słońce jest dzisiaj? :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetne - bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny duet :) Ja też lubię robić takie połączenia z kolorem żółtym/miodowym i też bardzo ładnie to wygląda :)


    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń