poniedziałek, 3 lutego 2014

Czapkowy zawrót głowy

Czapki, czapeczki, czapy - kupuję namiętnie i przestać nie mogę. Jak zdążyliście już zauważyć Kubuś ma ich sporo, a mimo tego jak nadarzy się okazja, to pewne, że jej  nie przepuszczę i Kubusiowa kolekcja się powiększy. Ale żeby nie było, że matka taka rozrzutna.
Pomimo tego, że dostępność na rynku duża,  a różnorodnośc jeszcze większa, to ja zawsze szukam okazji, starając się nie wydawać za dużo.
Często nasze łupy pochodzą z sh, lokalnych sklepików, allegro, kupowane na przecenach w sieciówkach ale i bazarkiem nie pogardzimy, jak trafi się ciekawy egzemplarz.
Już dawno przekonałam się, że taka czapa potrafi zdziałać cuda, nawet przy bardzo prostej stylizacji. Szeroka gama kolorystyczna sprawia, że możemy w sposób dowolny, w zależności od naszego polotu i fantazji urozmaicić czy też rozweselić stylizacje naszych dzieciaczków. A jak do tego dodamy fajny szalik lub komin - to sukces gwarantowany.
Dla mnie to idealny i wyjątkowy dodatek, który w znacznej mierze decyduje o charakterze stylizacji, nie tylko tej zimowej.
Kubuś ma dzisiaj na sobie czapkę i komin, które pokazujemy po raz pierwszy ;)
 
Ps. Aby zdjęcia Was nie zmyliły , oznajmiam , iż tak właśnie wygląda zima u nas, tu na południu Polski.
Sanki nadal w piwnicy, czekają na okazję, kiedy będą mogły być użyte po raz  ,, pierwszy '' tej zimy.
Nie wspomnę o lepieniu bałwana, którego Kubuś może podziwiać , ale tylko na obrazku ;)
 















 kurtka - PEPCO
spodnie - ZARA
buciki - ZARA
rękawiczki - H&M
czapa, komin - sklep lokalny 

56 komentarzy:

  1. Fajna czapka i ogólnie cały zestaw bardzo przyjemny. U mnie też śniegu niewiele, prawie stopniał, ale było dosyć sporo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorki ! Ładne zdjęcia takie żywe :)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te słoneczko tak sprawiło że te zdjęcia wyszły takie żywe :P

      Usuń
  3. świetne :) zima beznadziejna u Ciebie jest :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. beznadziejna bo Kuba, ale tak to się cieszę bo nienawidzę zimy mrozu śniegu;p

      Usuń
  4. wspaniały zestaw :))
    widzę, że u Was już wiosna, a u nas dalej zimowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy :)
      a co do tej pogody to jak wiosna to źle że śniegu nie ma, jak już napada i jest mróz to chcemy wiosny ;D nie dogodzisz:P

      Usuń
  5. Pięknie i kolorowo aż już chce się tej prawdziwej wiosny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo bardzo już bym chciała zamienić zimówki na wiosenne kurteczki i trzewiczki ;p

      Usuń
  6. Kubuś wygląda czarująco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo my też loffamy czapy rożne, jakie się da:) i jakie do nas" przemowia" !! Ten neonowy zestaw prezentuje się zacnie:) Kubusiowi to chyba we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna czapa!
    Też mamy sporo czap :D
    A wiosna śliczna! do nas chyba tez idzie, w końcu :)
    Buziaki dla przystojniaka! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. czapa na medal! świetna. nie taka oklepana. idzie zauważyć dziecko z drugiego końca osiedla przez te kolory ;)
    super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor typowy dla robotników drogowych hah ;D

      Usuń
  10. Kolorki świetne :)
    Ja już bym chciała, żeby była pogoda tak jak u Was, bo ten śnieg potrafi zmęczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas znowu raz tylko padał i nawet nie napadał w takich ilościach żeby trawę zakryć , także my czekamy w końcu na sanki ;D

      Usuń
  11. fajnie, tak kolorowo. moje dzieci uwielbiają jak wyciągam jakąś nową czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję ;) u nas Kubuś tez uwielbia i nawet sam sobie zakłada ;)

      Usuń
  12. super stylizacja :D i mega słodki Kubuś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas też takie piękne slonce było :) aż czapkę i rękawiczki sobie darowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również sobie darowałam, ale Kubuśka już mi było żal :P

      Usuń
  14. Super czapeczka, komin i rękawiczki, sama bym sobie z chęcią takie sprawiła.
    U mnie śnieg i lód na ulicach taki, że w zasadzie nie wychodzę z domu, żeby przed porodem jeszcze sobie czegoś nie złamać dopiero by było wesoło ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to kochana Ty lepiej nie wychodź, co byś nam do końca donosiła!:*:)

      Usuń
  15. Kolorowo, jak na wiosnę;) I jak zawsze świetnie;) Super;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie kolory potrafią pozytywnie nastroić :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak na sam widok tych kolorów buzia się śmieje ;D

      Usuń
  17. tak, na południu mamy piękną wiosnę tej zimy:) pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście ;))) bardzo mnie to cieszy !

      Usuń
  18. Dobrze, że uprzedziłaś, bo już miałam napisać, że przenieśliście się do wiosennej przyszłości:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi no na szczęście u nas to realia ;D !!

      Usuń
  19. Świetne kolorki! Extra czapa :)
    Ew elina

    OdpowiedzUsuń
  20. Czaderska czapa!! Chetnie bym Karolwi ją podkradla ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiedziałam , że w Pepco można kupić coś fajnego . Kurteczka Kubusia b.ładna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiedziałam dopóki nie kupiłam kurtki ;D

      Usuń
  22. Jak to mówią, ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna!
    Szal, czapka piękne zestawienie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna czapa i świetnie komponuje się ten neonik z resztą ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Czapka w świetnych kolorach i świetne spodnie :)
    Chętnie bym oddała śnieg :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Ohh te kolory,fantastyczne ;) Ja chociaż bardzo lubię ubierać dzieciaczki i siebie w kolorach,ostatnio mam jakąś tendencję do kupowania tylko szarości,fioletu i błękitu ;) a czapki jak na złość ciągle gubię w szafkach i co wyjście wyciągam nową ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Czapeczka suuuper, gdzie można taką kupić, albo nawet podobną...szukam szukam i nic...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my kupujemy w sh, na allegro i w lokalnych sklepach w naszym mieście (jakieś stoiska bazarkowe itp:P) :))

      Usuń
    2. Nie poddam się...szukam dalej:)

      Usuń
  28. no rewelacja , jak wesoło
    suuuuper
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń