wtorek, 18 lutego 2014

Idzie wiosna?!


Pogoda na dworze iście wiosenna. Dziecię zadowolone jak nigdy dotąd. Matka zresztą też! Nie zagrzewamy więc miejsc na sofie przed telewizorem, ale korzystamy ze słońca i buszujemy po dworze!
Ostatnio żyjemy w ciągłym biegu, ale udało mi się wczoraj pstryknąć kilka zdjęć dla Was.
Kubuś ma na sobie nowy second hand’owy sweterek, upolowany wraz z metkami. Bryczesy, które dobrze znacie i pewnie zauważyliście, że towarzyszą nam coraz częściej (bardzo je lubimy). Oraz nowe buciki wiosenne, kupione na allegro. Całość wygodna – jak na luzaka przystało ;)
Życzymy Wam samych słonecznych dni !! 

















 kurtka - NEXT
bryczesy - PEPCO
sweterek - GEORGE - sh
buciki - ZARA - allegro
czapa - sklep lokalny

25 komentarzy:

  1. No no bardzo ładnie ! i te kolorki :) mamy super,mamy te same getry :)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby taka pogoda już została! Uwielbiam te bryczesy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosna - jak ja lubię tę porę roku :D
    piękna stylizacja Kubusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapa jest najlepsza;) Widać, że wiosna idzie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Caly zestaw super ! I te butki <3
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą kurteczkę mamy chyba taką samą lub bardzo podobną też z Next ;)
    Te bryczesy też mi się podobają,ale mój Alan trochę za chudziutki do tych spodni ;)
    Kubuś to chyba ma całą,ogromną kolekcję czapek,od wyboru do koloru <3

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też wiosennie ;D ma świetną czapkę :D no i te spodnie są świetne
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy tą samą kurteczkę, z tą różnicą, że nasza przymaława :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubuś super ubrany! :D i ten uśmiech powala ♥ nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw!!!! A czapa genialna. Chyba poproszę Cię, abyś nam taką pomarańczową kupiła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z miłą chęcią bym kupiła kochana, ale niestety już ich nie ma, to była kolekcja jesienna :(

      Usuń
  12. Czapa na smerfa! No dla mnie bomba ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. u nas też wiosna za oknem, a Kubuś jak zwykle czadowy :) ale by biegali z Oliwierkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy mój chłopak będzie takim strojnisiem? Na razie tylko body, śpiochy i pajace :D
    Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. matka, ale go stroisz :D wygląda bosko:) ajajaj :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie, że wiosna idzie. A czapka świetna, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojj mam nadzieję, że to już na dobre wiosna u nas zagościła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje starsze dziecię jest najszczęśliwsze na świeżym powietrzu a i ja mam lepszy humor jak nie roznosi domu z nadmiaru energii :)
    http://kusiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylowy facet jak się patrzy! Dobrze, że spędzacie sporo czasu na dworze, to będzie procentować! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pogoda teraz faktycznie jest wiosenna, aż chce się wyjść. Sami byliśmy dzisiaj na długim spacerku nad morzem :)
    Kawaler uroczy i stylowy jak zwykle :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń