sobota, 22 lutego 2014

Last month ! ;)



Kochani ostatnio bardzo rzadko można nas tutaj zobaczyć. Również dotyczy to mojej obecności na Waszych blogach. Choć staram się nadrabiać wszystko, codziennie czytać, zostawiać komentarze. To i tak nie wygląda, to tak jakbym chciała. Musicie mi wybaczyć moją tymczasową nieobecność blogową. Miałam miesięczną rekonwalescencje po operacji, po której nawet podniesienie aparatu sprawiało mi trudność. Dziś jest już znacznie lepiej. Chociaż czeka mnie jeszcze życie na pełnych obrotach, to postaram się wszystko powolutku nadrabiać ! 

Jeżeli chodzi o Kubusia, to jest coraz grzeczniejszym chłopczykiem.  Ma oczywiście swoje humorki, ale winę za to ponoszą nieszczęsne piątki. Czekamy na ostatnie trzy i koniec z katorgą zębową ..
Przy okazji ząbkowania Kuba rozstał się ze swoim przyjacielem smoczkiem! Nigdy nie pomyślałabym, że to zdarzy się tak nieoczekiwanie, z dnia na dzień. Wyobrażałam sobie co najmniej trzecią „wojnę światową”  o smoczka z własnym synem.  A tu proszę.. poszedł spać bez, wstał i zapomniał. A co najważniejsze, jeszcze ani razu się nie upomniał ;)

A propos, zapraszam Was na wyprzedaż KUBUSIOWEJ SZAFY !!!!!
Wystawiłam kilka rzeczy na nadchodzącą wiosnę i nie tylko.
Odnośnik do aukcji znajdziecie po prawej stronie bloga.

Życzę wszystkim miłej soboty i zostawiam Was z mixem zdjęć z ostatnich kilku tygodni ;) !























22 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia :) A jaki wystrój wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze tylko chwilka, wyjdą piątki i już nic nie będzie dokuczało Kubusiowi;) Trzymam kciuki, żeby to stało się szybciutko;)
    A Tobie życzę szybkiego powrotu do formy!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany jaki on jest rozkoszny!!! My też wojujemy z cholernymi piątkami!
    Życzę szybkiego powrotu do pełni sił!

    OdpowiedzUsuń
  4. Achhh, słodki ten Twój Kubuś. :) Ale Kubusie chyba jeszcze tak mają. :)
    U nas smoczek też odszedł w zapomnienie sam z siebie, latem! :)
    +Sprawdź wiadomość na fejsie. :* Buzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, Kubuś naprawdę uroczym chłopczykiem! Życzę szybkiego powrotu do pełni sił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrówka życzymy :* 3maj się:) Będzie dobrze :) Kubuś tak śliczny że napatrzeć się nie mogę ♥ Całujemy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że znalazłaś siłę i czas na nowy post a także komentarz u mnie :)
    Kubusiowe zdjęcia jak zwykle mnie zachwycają :) nie mogę się napatrzeć!

    Życzę dużo zdrówka Kochana !

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie z misem mnie rozwaliło :D

    Mama zapisz go na jakiś casting, bo to model z krwi i kości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki ten Kubuś śliczniutki i taki duży już:) a jego oczy? zakochalam sie:) Dobrze ze już wracasz do formy tesknilismy :* zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny jest :)
    genialne jest te zdjęcie, gdzie śpi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. On jest prześliczny!!! Zdrówka :)

    http://aakip.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. szybkiego powrotu do sprawności:) u mnie też bieg i zaległości, ale z innego powodu:):) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczniutkie te fotki. Ta na ktorej Kubus usnal na kanapie rozczulila mnie najbardziej. Sweet! Zycze Ci kochana szybkiego powrotu do zdrowia! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia z Kubusiem w roli głównej można oglądać bez końca!
    Życzę całkowitego powrotu do zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę szybkiego powrotu do pełni sił. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jest cudowny, nie mogę się napatrzeć:) u nas an razie nie widać piątek, ale już się boję jak zaczną wychodzić;/ powodzenia;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Wracaj do zdrowia:))
    A Kubuś jest taki słodki :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubuś rośnie w oczach. Przystojniak jakich mało. Serio!!:) Ja również byłam w szoku kiedy starszy K pozbył się 'dyda' w mig . Zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny synek, piękny dom i piękny blog! No nie da się nie chwalić!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki Kubuś śliczniutki :)
    Zdjęcie z misiem mistrzostwo-od razu w ramkę o bilionowym rozmiarze ;)
    Życzę duużo zdrówka !

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale uroczy!!!!!!!!!!!!!!! :))))
    Ps. KOSZULE! - OJ jak Ja kocham dzieci ( chłopców ) w koszulach! :D Cieszę się, że mój "dorosły" bo aż 5 letni syn kocha koszule! :D A Kubuś DOSŁOWNIE - cukierek! :))))))

    OdpowiedzUsuń