środa, 12 lutego 2014

Lubimy pikowańce - part II

Jak już wiecie, mam słabość do pikowanych ubrań i dodatków.. Zarówno u siebie jak i u mojego szkraba. Osoby, które są z nami od początku, miały już okazję zobaczyć stylizację Kubusia w pikowanej brązowej kurteczce i bluzie z sh. A dla naszych nowych oglądaczy :), którzy są z nami teraz na bieżąco odsyłam tutaj: klik, klik
Nie będę się więc za nadto rozpisywać, przyznam tylko, że zauroczenie trwa nadal, i jak tylko mam możliwość i okazję, to kupuję w ciemno. Nie inaczej było również teraz. Na kurteczkę z dzisiejszego posta natrafiłam na allegro, i nie zastanawiałam się ani minuty nad kupnem. Nie dość, że pikowana, to jeszcze w ulubionym przeze mnie kolorze. Aby przełamać nieco stonowany dzisiejszy zestaw, postawiłam na bordo w dodatkach.
Czapeczka kupiona na przecenach, do tego szaliczek z sh - posłużyły nam idealnie.
Debiutują buciki, prezentowane po raz pierwszy, i wydaje mi się, że idealnie uzupełniły całość stylizacji.
Pozdrawiamy serdecznie i zostawiamy Was ze zdjęciami :)
















 kurtka - ZARA
rurki - ZARA
trampki - ZARA
czapa - METRO
szalik - SH

48 komentarzy:

  1. Widzę, że klucze w rączce też muszą być obowiązkowo ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaaaaa,no ten Twój Kubuś to jak zawsze wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie spodnie najlepsze :D

    również prowadzę bloga modowego z udziałem dzieci, jeśli masz chęć zapraszam http://aakip.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zestawienie kolorów! Czapa z wielkim pomponem <3 :* Kubuś jest taki śliczny we wszystkim co mu nalozysz:) i ten jego uśmiech no wprost UWIELBIAM!! :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy kochana! :) a my za to, wprost UWIELBIAMY Was:*

      Usuń
  5. ale ta czapa ma fajny mega wielki pompon :)) całość wygląda super! I te buciki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pikówka + pompon = 100% sukces stylistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie spodnie i czapa z pomponem- rewelka !

    OdpowiedzUsuń
  8. hihiiii nie dość że podobny styl w mieszkaniu to kochamy pikówki :))))))) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówiłam że wiele wspólnego mamy hehe ! :*:)

      Usuń
  9. Spodnie extra :)
    Słodki jest !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie kolorów ,ładnie mu w bordo :) pozdrawiam :)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki wielki pompon :D:D:D!! CUD MIÓD!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pikowańce pikowańcami ale czapka bombowa uwielbiam takie pompony :) Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również pompon spodobał się najbardziej! :)) prawie większy od główki Kubusia ;D

      Usuń
  13. Mi się jak zawsze podoba wszystko. Kolor czapki i szalika najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ! Kuba wyglada oblednie wszystko idealnie wspolgra , tez uwielbiam pikowane kurteczki
    Wszystko na wielki plus a Kubus jest uroczy
    Calujemy

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że jak zawsze króluje Zara. Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zara może z racji, że Kubuś jest filigranowy i ciężko dopasować mu rurki z innych sklepów czy też bluzeczki.. Pozdrawiamy!:)

      Usuń
  16. Śliczna kurteczka :) I czapka tez mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, te buciki pasują idealnie moim skromnym zdaniem :-) Pikowańce lubimy i my. A jak są połączone z innymi materiałami to już bomba!

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię Was bardzo:) Ciebie za tworzenie zestawień i stylizacji, a Kubę za naturalność:):) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też uwielbiam pikowane rzeczy. A w tym zestawie Kubusia najbardziej podoba mi się czapa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kurteczka ! I bardzo podoba mi się Kubusia czapeczka,ten wielki cudowny pompon ;)
    Widzę,że Kubuś też ma zamiłowanie do pluszaków ;)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie dobrane kolory :))
    Kubuś wygląda czadersko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pikowane lubię i ja :) muszę w coś zainwestować.
    Mały wygląda bombowo a bordo tak pasuje do stylizacji :) SUPER.

    OdpowiedzUsuń
  23. O jeeju , jak pięknie < 333 Mały jest przesłodki :)
    Obserwujemy? Zacznij ; *
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi się podoba królik Kubusia! :D :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna kurtka ;D w świetnym kolorze ^ ^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wygląda i w tym bordo mu bardzo do twarzy (hmm, a w czym mu nie jest do twarzy ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem tu nowa, ale świetne masz poczucie stylu:) bede zagladac na pewno a synek ile ma? moj 20 miesiecy prawie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy i zapraszamy oczywiście ! :)
      Kuba ma 21 miesięcy za kilka dni !:)

      Usuń