sobota, 8 lutego 2014

Zabawowo - domowo

W ostatnim czasie Kubuś zaczął odkrywać świat samodzielnych zabaw.
Potrafi zająć się zabawką i bawić się nią sam. Dotychczas było to raczej niemożliwe, wszystkimi możliwymi sposobami próbował zwrócić uwagę na siebie. Najszczęśliwszy będąc wtedy, gdy mama była obok i uczestniczyła w zabawach.
Mam wrażenie, że mój synuś ostatnio bardzo wydoroślał, zrobił się grzeczniejszy, i częściej słucha moich poleceń. Mam nadzieję, że to nie cisza przed burzą, czyli "buntem dwulatka".
Ku mojej uciesze zainteresował się również zabawkami drewnianymi, które do tej pory omijał z daleka...
Wyparły one jak na razie wszystkie inne, w tym również wszechobecny, "plastic - fantastic"
Pozdrawiamy i zapraszamy do oglądania zdjęć :)












zabawki drewniane - PLAN TOYS, BAJO, IKEA
koszulka - ZARA
legginsy - PEPCO

43 komentarze:

  1. Igorek też uwielbia drewniane zabawki, a ja zasypuję go wręcz nimi :) Sama jestem w nich zakochana.Igor od zawsze potrafił zając się sam sobą, bardzo to wygodne.Ale z mamusią tez lubi zabawy, szczególnie "akuku" i łaskotki.Kuba jak zwykle śliczny i uśmiechnięty :)Kiedy Kuba się urodził ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super że zawsze możesz liczyć na chwilę spokoju ;D u nas ten błogi stan trwa dopiero miesiąc :) urodził się 22maja 2012 ;)

      Usuń
  2. Boże, jaki ten Kubuś jest słodki, napatrzeć się nie mogę. Jak na niego patrzę, to kojarzy mi się z takim cudownym dżentelmenem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wydoroślał, a w koszulce zary wygląda na topowego dżentelmena :)
    zabawki - świetne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zobaczyłam te zdjęcia na komputerze to też stwierdziłam że wydoroślał choć niby po swoich dzieciach się tego nie widzi ;P

      Usuń
    2. Niby nie, ale jak ogląda sie zdjęcia Dzieciacków chociażby sprzed miesiąca to widać, ze czas jednak nie stoi w miejscu, mimo, iz wydaje nam sie zgoła inaczej:)
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  4. tęż często Lence kupuje ubranka w pepco :D
    Zapraszam do siebie :D
    ja już obserwuje jako Agnieszka- Mama Lenki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my mamy dwie rzeczy i powiem szczerze jestesmy zadowoleni ;)

      Usuń
  5. też lubimy pepco a zabawki z Ikea bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeeeeeeeeeeejku, jaki piękny widok.
    Jak ja bym chciała, żeby Młody się tak pięknie bawił sam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas zabawy dopiero zaczęło się miesiąc temu, wcześniej musiałam Kubie towarzyszyć :P

      Usuń
  7. Fajnie, że zabawki drewniane coraz częściej są kupowane dzieciom.
    Świetna kolejka. Widać, że synek jest bardzo zadowolony.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo się z tego cieszę, zawsze to ekologiczna struktura ;)

      Usuń
  8. O ranyyyy maja takie "końskie" chłopięce leginsy w Pepco ?!! Bo w zeszłym roku były w H&M ale babskie same :P Teraz kupione czy już dawno ? :))))))))
    http://kusiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana tu jest post o tych bryczesach http://kacikkuby.blogspot.com/2013/12/w-roli-gownej-bryczesy.html :*

      Usuń
  9. Już miałam pytać skąd te drewniane cudeńka :)
    Muszę zakupić synowi bo ma drewniane klocki i bawi się nimi bardzo chętnie,a takie cudeńka jak ma Kubuś to nie pogardzi :)
    Jejku...Pepco ostatnio mnie zadziwia...takie perełki... chyba tutaj u Was widziałam bardzo śliczną kurteczkę z Pepco :)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my też mamy drewniane klocki, które Kuba lubi i od nich się zaczęło w sumie także polecam resztę drewniaczków ;)
      tak mamy kurteczke z pepco, post niżej ;))

      Usuń
  10. świetny pociąg, a Kuba jak zwykle uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubuś elegancki jak zwykle;)
    Strasznie mi się podobają drewniane zabawki. Filip ma na razie jedną kolejkę, która stoi na półce i czeka na lepsze czasy, ale chyba przy następnych zakupach się skuszę na coś nowego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te dzieci tak szybka rosną, że nim się obejrzysz a trzeba będzie kolejkę z półki ściągnąć :))

      Usuń
  12. Zabawki drewniane robia furore :))
    My mamy spirale z IKEA i jestesmy zadowoleni :)
    U Nas kroluje teraz drewniany jezdzik zyrafka :)
    Kuba elegancik :)
    Pozdrawiamy cieplo :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robią robią a tym bardziej że są o wiele bezpieczniejsze dla dzieciaczków niż cała reszta made in china ;)

      Usuń
  13. Kuba wygląda jak prawdziwy "dżentelmen" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne są te kolejki, Edek ma podobną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nam też się podobają :P polecam tą z ikei jest bardzo tania a przy tym bardzo fajna ;D

      Usuń
  15. Laura też przechodzi ten etap i mam nadzieję, że już tak zostanie :)
    Drewniane zabawki są najlepsze!
    A Kubuś- co tu dużo pisać- uwielbiam tu wchodzić i patrzeć na jego śliczny uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również mam nadzieję, że u nas już tak pozostanie :P
      Tobie życzę tego tym bardziej jak się pojawi niunia ;)
      dziękujemy, buziaki :*:)

      Usuń
  16. U nas drewniaczki też są chętnie używane do zabawy.

    Mam jeszcze pytanko odnoście pochodzenia łóżeczka i tego stolika, ponieważ niedługo czeka nas przeprowadzka i urządzanie pokoju dla Bartusia więc poszukuję wszelakich inspiracji. Czy to Ikea?

    Pozdrawiam serdecznie

    http://glamourmamablog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak to jest Ikea , wszystkie meble w pokoju kuby i w sumie we wszystkich innych pokojach też, pochodzą z ikei ;))

      Usuń
  17. Świetny jest :) i do tego chyba zawsze uśmiechnięty :*
    Ew elina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przeważnie jest uśmiechnięty, choć potrafi pokazać tą drugą stronę :P
      dziękujemy :*

      Usuń
  18. Piękny pokoik ma maluszek . I jaka fajna fryzurka ! no i oczywiście zabawki drewniane -najlepsze ,uwielbiam ! chyba odgapimy :)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja z czystym sumieniem mogę polecić ;D!

      Usuń
  19. Na tym pierwszym zdjęciu Kuba wygląda bosko. Niczym prawdziwa gwiazda telewizji! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie mi się podobają takie drewniane zabawki, fajnie, że Kuba się nimi zainteresował. Dorasta Ci kawaler ;)
    I widzę, że wróciła stara fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kuba jak zwykle wspaniały:):) obezwładnia mnie swoim czarującym uśmiechem:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. To już nadszedł ten czas, kiedy będziesz miała chwilę wytchnienia :-) Uwielbiam bluzeczki w takim fasonie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki przystojny słodki Kubus:):* ślicznie się prezentuje w tej fryzurce...tak doroslej

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie śliczne zdjęcia :) a Kubuś taki słodki i ta kolorystyka ubrań i pokoju.. EXTRA!

    OdpowiedzUsuń