niedziela, 23 marca 2014

Czas na zmiany! :)


Ostatni tydzień był dla nas dość intensywny! Zawitała wiosna..a co za tym idzie?
Czas na wiosenne porządki uważam za oficjalnie otwarty!:)
W całej tej euforii sprzątania, układania i przekładania.. narodził się w mojej głowie pewien pomysł. Otóż postanowiłam wyremontować Kubusiowe cztery kąty. Prawdą jest, że człowiek wiosną „budzi się” do życia i potrzebuje zmian!:) Więc my bierzemy się do roboty, a efekty będziecie mogli zobaczyć już niebawem.

 

Oczywiście nie zapomniałam o Was i przy okazji sobotniego obiadku u dziadków, pstryknęliśmy kilka zdjęć dla Was!
Zapraszam do oglądania i życzę miłej niedzieli :) .

















spodnie, buty, koszulka - ZARA
koszula - ST.BERNARD - allegro

22 komentarze:

  1. Buty to obecna kolekcja? Swietne sa :)
    Uwielbiam Kubusia i jego usmich!!! Rozweseli nawet najwiekszego gbura :-)
    -
    4katow jestem ciekawa jak diabli bo sami jestesmy na etapie kapletowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana buciki kupowałam jeszcze jesienią także to stara kolekcja!:)):*
      A co do pokoju to zmieniamy tylko wystrój i kolory ścian, meble zostają te same:)))

      Usuń
  2. Kubuś wygląda rewelacyjnie :) koszula i kolorystyka niebieskiego i turkusu idealnie do niego pasuje :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Czekam na zdjęcia 4 kątów Kubusia :)

      Usuń
  3. Nareszcie wiosna!!! I w garderobie i w ogrodzie :)
    Ślicznie Kubusiowi w tym błękicie. A ja również czekam na foto 4 kątów, bo też czeka mnie remont.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle stylowy :) Czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny chłopczyk, powodzenia w remoncie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O!
    Dzisiaj nawet dwa autka ;)

    Śliczności :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. No to czekamy na zmiany :) Kubuś ,jak zwykle modny:)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słońce, bez kurtki, bez czapki... Jak ja Wam zazdroszczę kochani... :-) :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kubus jest przeuroczy ! :):* my tez w fazie remontow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba upolujemy sobie taką koszulkę, piękna jest, strasznie wesoła :) Na pewno Wojtkowi też by było cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mieliście świetną pogodę,u nas od kilku dni tylko pada i pada,nawet burzę pierwszą w tym roku mamy już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wiosna i te kolory...
    Kubuś wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio mam mało czasu na czytanie, ale do Was wracam! Kuba jest niesamowity i zawsze się o nim pamięta, nawet wariujący facebook nie musi przypominać ;) czekam na efekty zmian! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ten FB jest wariujący !!!! ale mam nadzieję, że chociaż stali czytelnicy będą o NAS pamiętać!!:) dziękujemy:*

      Usuń
  14. O to już tych czterech kątów doczekać się nie mogę :-) Uwielbiam oglądać pokoje dziecięce :-) Całusy wiosenne dla cudne Kuby :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam szelki przy spodniach :) super koszula ;D
    Nie mogę się doczekać efektów :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż miło popatrzeć na takie słoneczne zdjęcia! Powodzenia w remoncie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem zamieszania w 4 kątach ;) Buty rzeczywiście rewelacja, a ta koszula? Cudeńko! Uwielbiam kratę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem jak pokoik bedzie wygladal. Sama uwielbiam remonty :) Kubunia jak zwykle przeslodki i pieknie ubrany.

    OdpowiedzUsuń