środa, 12 marca 2014

KEEP CALM and ask MY MOM

Ostatnio skorzystałam z darmowej wysyłki w sklepie internetowym MOSQUITO.
Marka do tej pory znana mi była tylko z innych blogów modowych, gdzie urzekły mnie niektóre modele na tyle , że  
postanowiłam i ja zamówić coś dla Kubusia..  Skusiłam się na bluzę. Wybrałam mój ulubiony szary kolor 
z bardzo dobrze  znanym napisem „KEEP CALM…” .
Długo nie musiałam się zastanawiać z czym mogę ją połączyć.
I w tym przypadku najlepsza okazała się stylizacja z wykorzystaniem eleganckiej koszuli. Czyli coś co bardzo lubię
i nigdy mnie nie zawodzi – sportowa elegancja! ;)
Zapraszam Was do oglądania i życzę samych słonecznych dni!! 
Ps. Drogie mamy post absolutnie nie jest sponsorowany. Po prostu uważam, że ubrania są w przystępnych
cenach, dobre gatunkowo, i jak dla mnie ciekawe. 
 


















bluza - MOSQUITO
koszula - allegro
spodnie - H&M
buciki - ZARA

28 komentarzy:

  1. świetna bluza:) Mały jaki przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza! Chyba i ja się skuszę. Oj popędzi mnie mój M. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, widzę że nie tylko ja puszczam dziecko bez czapy- kamień z serca. Czuję się mordowana wzrokiem przez inne mamy :P
    Super ta bluza! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam obawy dodając ten post, żeby czasem mnie "ANONIMY" nie zlinczowały ! :D .. ale na dworze taka wiosna, a ja od małego Kuby nie przegrzewałam w czapach, rajstopkach itp. Także kamień z serca - że Ty też ;P

      Usuń
    2. Hhahah super :)
      Ja odkąd Wojtuś się urodził miałam z tym zawsze problemy. Ludzie uwielbiają dawać "dobre rady".
      U nas zasada jest taka jak ja się czuję dobrze bez czapki to Wojtek też jej nie potrzebuje, chyba, że sam chce - 3 latka zawsze lepiej spytać :))))))))))
      Alicja jest jeszcze mała więc w te niepewne wiosenne dni czapka jeszcze jest konieczna :)

      Usuń
    3. Ja czapę ładuję na Filipa, bo jest prawie łysy i nie ma go co grzać w główkę;)
      Bluza jest bezbłędna;) Uwielbiam szare bluzy;)

      Usuń
  4. Czapka czy bez czapki twoja sprawa :) stylizacja boska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluza to też nasz absolutny must have od niedawna, tylko szkoda, że rozmiary z tego co pamiętam są znacznie za duże na naszego Bunia. Ale i tak będzie dumnie czekać na Kubusia w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam kupić tą bluzę,ale tak jakoś zrezygnowałam,a teraz żałuję bo widzę,że fajnie leży i jest super :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się!!! W Nim, w niej, w MSQ :)
    Kubuś słodziak na maksa, bluza świetna, a w Mosquito też kupuję.
    Stylizacja bez czapki jak najbardziej wskazana w takiej pięknej pogodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle wygląda rewelacyjnie, a sweterek świetny :D
    coraz większy gentelmen rośnie z Kuby ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta bluza...taka z przesłaniem:) w tym wypadku bardzo mądrym...! I Kubusiowi widać też bardzo przypasowała...

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się jej przyglądałam - a co jeśli chodzi o jakość - nigdy nie zamawiał niczego tej marki - wzory są bardzo zachęcające - a gatunkowo jak to wypada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam, że gatunkowo są dobre, jakość, wykonanie również :) .. także polecam z czystym sumieniem :* !

      Usuń
  11. napis jest genialny, wymiata ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze ładniejszego i bardziej modnego chłopca w życiu nie widziałam.Jest BOSKI !!:)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! Mały gentlemen wygląda oszałamiająco!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie z koszula :)
    A bluzka jest świetna :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylówka, sama zastanawiam się nad zamówieniem kilku rzeczy dla Miszki właśnie stamtąd :)
    zaglądamy cichaczem dawno ale dziś ruszyłam dopiero z własnym blogiem
    http://www.miszkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda super !
    Piękna stylizacja <3

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluza! i ta koszula. Mmmm, cudo, mamy podobną - w sensie w taką samą kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kiedyś zastanawiałam się nad tą bluzą. Fajnie wyszło to połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. oooo przegapiłam tą darmową dostawę;/ a też chodzi za mną ta bluza:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Idealnie połączona bluza z koszulą w kratę! Takiej wersji jeszcze nie widziałam i szczerze mnie zachwyciła!
    Kuba przesłodki! :*
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaaaaa, kochana, teraz to ja z czerwonymi policzkami siedzę, dziękuję za miłe słowa.
    Uwielbiam Was bardzo, zarówno Ciebie jak i Kubę, bo sama wiesz, że tak w głębi w serduchu łączy nas naprawdę wiele.
    :*

    OdpowiedzUsuń