sobota, 29 marca 2014

Last month ;) !



Ten tydzień niezaprzeczalnie należy do tych, które „uciekają” mi między palcami. Jesteśmy w ciągłym biegu. Odwiedziliśmy multum sklepów, stacjonarnych jak i internetowych.  Wybraliśmy farby, dodatki itd. Mieliśmy tylko zmienić kolor ścian, a skończyliśmy na wielkim remoncie ;)
Niestety ta cała rewolucja czterech kątów wiąże się z brakiem czasu. Dlatego dziś mamy dla Was przegląd zdjęć z ostatniego miesiąca! ;)


Na zakończenie mam miłą informację dla osób, które były zainteresowane sprzedażą ubrań po Kubie. Otóż wystawiłam sporo rzeczy na sezon wiosna – lato. W różnych rozmiarach: od 3 msc do 2 lat !
Odnośnik do aukcji po prawej stronie bloga! Zapraszam ;)


Ps. Fb ostatnio nie jest dla nas łaskawy, całkowicie ograniczył zasięg odbiorców. Więc, jeżeli chcecie dostawać powiadomienia o nowych postach bądź chcecie wiedzieć co u nas słychać.. Musicie na naszym fan page’u dodać nas do obserwowanych oraz włączyć otrzymywanie powiadomień.
Ściskamy Was mocno !!

























20 komentarzy:

  1. Śliczny ten Kubuś ,zawsze wystrojony :)Ten samochodzik ma świetny !
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! A teraz czekamy na zdjęcia pokoiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuba niezmiennie uroczy. U mnie podobnie. Czas ucieka, kwartał roku za mną, a ja nawet nie wiem kiedy to się stało. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. FB jest coraz bardziej be. Ale... jakoś sobie poradzicie :) My tu zaglądamy tak czy siak :)
    Bo tu się po prostu chce być :)
    A zdjęcia z Pieskiem żądza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia Kubusia jak zawsze mnie zachwycają :) Uwielbiam je oglądać.
    Powodzenia w remontach.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nas to już w ogóle nie ma :) ale teraz zaliczamy odwyk pampersowy :P


    Kubuś taki już duży chłopczyk się robi,co widać z każdym zdjęciem,
    I chyba cały Tatuś,a po Mamusi kolor włosków :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym się chętnie za jakiś remont wzięła bo uwielbiam! A tak wgl to śliczni wszyscy jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Remonty zawsze maja być małe, a wychodzą ogromne;) Ja zawsze sobie jeszcze w trakcie coś powymyślam;)
    Na zdjęcia Kuby, czy to stare czy nowe, zawsze bardzo miło się patrzy;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie jak ja, tak powymyślałam, że znowu wszystko maluję od nowa ;)!
      dziękujemy :*

      Usuń
  9. bardzo dziękuję dziewczyny!:) a remont już niebawem koniec, także w przyszłym tygodniu pokażę efekty !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zdjęcia są słodkie ^_^ szczególnie 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie do Was zaglądać i oglądać zdjęcia Kubusia ;) słodziak straszny ;)
    Powodzenia z remontem i sprzątaniem po ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak to już z tymi remontami jest ;) Kuba jak zwykle uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko.
    Najchętniej to bym Wam pół szafy wykupiła ;) coś tam zalicytowałam, może się uda :))
    A Kuba - wybacz - skóra zdjęta z tatusia :))
    Słodziak niemiłosierny! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybaczam, wybaczam :P nie da się ukryć ich podobieństwa! skóra zdjęta :)))
      dziękujemy :**

      Usuń
  14. O MÓJ BOOOOOOOŻE, JAKI ON SŁODKI!!!! TE ZDJĘCIA Z PSEM NAJSŁODSZE NA ŚWIECIE, oczywiście zaraz po Waszych "samojebkach" :) Kubulek przesłodki, no ale Kubusiowie chyba tak mają, coo? :)
    PS. Mega, błękitna piżama :) Buzi!

    OdpowiedzUsuń
  15. on jest genialny:))) tez mi sie amrzy remont w pokoju chlopcow, ale jeszcze z rok poczekam az Mlodszy bedzie bardziej okiełznany:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybym miała synka, pewnie bym licytowała :)
    Słodki chłopczyk :))

    http://julinkowy--swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia z pieskiem mnie najbardziej rozczuliły :-) Nie dość, że synka macie cudnego to jeszcze psa!! :-)

    OdpowiedzUsuń