niedziela, 9 marca 2014

Sunny Sunday

Pogoda nas ostatnio rozpieszcza, więc my nadal pozostajemy w warstwowych i luzackich wydaniach.
Ładna aura spowodowała u mnie przemożną chęć ubierania Kubusia na przysłowiową cebulkę, aby uniknąć cieplejszych kurtek, kurteczek itp. ,które kojarzą mi się z zimą i chłodem.
 
I taki też jest nasz dzisiejszy look ;) !
Ciuszki, które ma na sobie dzisiaj Kuba kojarzycie na pewno z poprzednich wpisów. Nowością jest koszula w kratkę z sh. Szelki, zapożyczone od taty Kuby zostały przerobione przeze mnie i dopasowane pod Kubusia. Myślę, że stanowią ciekawy element w całym zestawieniu.
Żal mi bardzo, że Kuba powoli wyrasta z bezrękawnika, który ma dzisiaj na sobie, bo bardzo go lubiłam. Praktyczny w moim ulubionym kolorze, był niezłą alternatywą dla cieplejszych okryć wierzchnich.
Zapraszamy zatem do obejrzenia zdjęć i pozdrawiamy Was cieplutko kochani !
 














 bezrękawnik - H&M
spodnie - ZARA
buciki- ZARA
koszula - SH
szelki - tatusiowe
czapa, szalik - sklepy lokalne

26 komentarzy:

  1. aż czuć wiosnę na tych zdjęciach :))
    Kubuś jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne kolory. Super zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no uroczy. PRZEBosssski wręcz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah jak słonecznie i wesoło u Was ;) Urocza koszula i kamizelka również nawiązują do pogody.
    Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuba jak zawsze stylowo, a dla Ciebie Mamo brawo za pomysł z przerobieniem szelek!! Bezrękawniki też kochamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam takie rdzawo żółte kolory. A Kubuś jak zwykle wygląda cudnie.
    W weekend przebiegłam multum sklepów w poszukiwaniu kurteczki dla Filipa i nic ładnego nie mogę znaleźć, a tutaj u Was zawsze takie piękne ciuszki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo kochana :) .. a co do ubranek to one są z zeszłego roku.. Dziś też byłam na zakupach, żeby kupić Kubie kurtki itd. i wróciłam z pustymi rękoma.. Nic mi się nie podobało.. A jak było dostępne w internecie to w sklepie nie...

      Usuń
  7. Też lubimy bezrękawniki!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jak Ty to robisz, ze Kuba chodzi z rospietym bezrekawnikiem i go nie sciaga?
    U nas nic nie moze byc odpiete bo zaraz laduje obok!
    Kocham Kubusia usmiechnietego od ucha do ucha :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to nie moja zasługa hihi. Kubulowi widocznie to nie przeszkadza, bo jeszcze nigdy nic nie ściągnął ... choć wiem, że dzieci nie tolerują rozpiętych kurteczek, niektóre czapeczek itd.
      Buziaki dla Was :*:)

      Usuń
  9. Co do bezrękawnika Wojtek na 3 urodzinki dostał boski w podobnym jak nie tym samym kolorze kupiony w Wójciku.
    Także jak macie w planach możecie tam udeżyć :)
    A my zimy też mamy dość zwłaszcza takiej bez śniegu i bardzo cieszymy się na te mniejszone ilości ubrań :)
    Ps. Czapki już zamówione :) Dziekujemy za doradę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poszukam, bo dziś też jadę na zakupki.. :)
      co do czapek to nie ma problemu :**!

      Usuń
  10. Matka! Teraz to już u Was wiosna pełną gębą! Pięknie jest :))

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam takie pytanie?
    Czy zaczepiają Was na ulicy mówiąc coś o ubiorze i urodzie Kubusia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa, że nas zaczepiają, mówią że ładny, ślicznie ubrany itd.. Ale często zdarza się, że jak Kuba ma czapkę to ludzie mylą go z dziewczynką i słyszę: " ale ma Pani ładną córeczkę" ;p

      Usuń
  12. Wiosna na 100%. Uwielbiam Wasze czapki. Ta jest ekstra ;) Ten kolorek...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest i nasz miastowy model :D ja ostatnio podłapałam dla młodego szelasy berzowe w "chinolu" za cale 6zeta heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie żółte,miodowe,pomarańczowe itp.to najładniejsze kolorki,takie wiosenne,przyjemne dla oka :)
    Bezrękawnik Kubuś ma cudowny,też było by mi żal,że już z niego wyrósł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaaaaaaaaaa, jak on podrośnie to dopiero będzie łamacz serc.... :) Kubusiu, ciocia Karolina na Ciebie poczeka!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda stylizacja cudna każda inna ♥ Kubuś największy przystojniak jakiego znam ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja!!! Ale mega kamizelka!!! Nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pogoda jest piękna :) Kubuś jaki wesoły ^^ super jest ubrany ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szelki są obłędne. Uwielbiam tak założone szelki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale nam sie podoba taka kolorowa styloweczka <3

    OdpowiedzUsuń