poniedziałek, 7 kwietnia 2014

4 Kąty Kuby


A więc .. śmiało można rzecz, że oficjalnie zakończyliśmy remont! A nieoficjalnie – brakuje nam jeszcze troszkę, aby efekt był zadowalający.
Z racji, że Kubulek coraz starszy, postanowiłam poprzedni wystrój pokoju poddać metamorfozie.
Meble zostawiliśmy te same co wcześniej, z jednego bardzo ważnego powodu. Są niezastąpione przy Kubusiu i jego wszęd
obylskich rączkach. Zrezygnowałam z poprzednich „słodkich” dodatków, stawiając na bardziej surowszy wygląd z dodatkiem drewna. Zastąpiłam błękit większą ilością beżu i tym razem kolorem żółtym, który ma za zadanie ożywić stonowany beż! :)Co prawda w planie mam jeszcze zakup kilku dodatków, np. turkusowych półeczek, ale nie chcę kupować wszystkiego na JUŻ, na TERAZ. Pod wpływem impulsu!
Razi mnie również pusta ściana nad Kubusiowym łóżkiem, może macie jakieś pomysły jak ją ożywić?


To już czwarty remont w niespełna dwa lata, zmiana mebli, kolorów ścian i dodatków. A z racji, że te całe zamieszanie to moje kolejne „widzi mi się”, remont postanowiłam wykonań od początku do końca sama. Począwszy od malowania ścian, dodatków, skończywszy na przenoszeniu mebli i sprzątaniu.
Także kochani bądźcie wyrozumiali co do detalów! ;)
 
Dla porównania bądź dla tych, którzy nie są z nami od początku - odsyłam do Kącika Kuby sprzed kilku miesięcy TU - klik

Zapraszam do oglądania naszej małej metamorfozy ! 


meble - IKEA HEMNES


 skrzynia - allegro, półki - ikea, cotton balls - allegro




 drewniany domek - netto
 tipi - wykonane przez tatę Kubusia
 ramki - ikea, zegarek - empik
 Antek - podaruj misia, skrzynia - allegro
 pudełka - po kosmetykach
 autko - vilac, pościel -ikea, poduszki - ikea, empik
 ramka, obrazki - ikea, walizeczki - sebra, tilda - allegro
 stoliczek - wykonany przez dziadziusia


47 komentarzy:

  1. piękny pokój!! mama spisała się na medal ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo w moim guście!! śliczny i praktyczny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokoik cudny!!! Ahh i te żółte dodatki ;) zakochałam się. Kubuś to szczęściarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona !
    Przepięknie i stylowo.
    Idealnie dla chłopca, a nawet widzę w nim dziewczynkę.
    Pędzę szukać skrzyni na allegro. Estetyczny pojemnik na zabawki !
    Wielkie LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokój piękny :) Świetne kolory.
    my będziemy musieli poświęcić sypialnie dla Zosi, aby miała własny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny pokój :)) super!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogłabyś podać nick z allegro do skrzynek ;)
    Bardzo piękny pokoik !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!!:) kurcze, no bardzo bym chciała, ale zamawiałam już ponad miesiąc temu i pokasowałam z allegro "kupione". Ale szukałam nie w pokojach dziecięcych, tylko jako zwykłe skrzynie w kategorii DOM i OGRÓD! :))

      Usuń
    2. Dobrze, że wróciłam tu przeczytać gdzie szukać, bo nigdzie indziej nie ma :P

      Usuń
  8. Rozwaliłaś mnie całkiem!! Młody ma cudny pokoik!!! Normalnie aż Wam zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniale urządziłaś pokoik Kuby, jestem pod ogromnym wrażeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. jest obłędnie, zakochałam się, ale gdzie macie wszystkie zabawki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba zabawek nie ma zbyt dużo, prawie wszystkie to autka, kolejki, pojazdy itd więc mieszczą się w skrzyni - jest pojemna:)
      Pozdrawiam !:)

      Usuń
    2. No wlasnie chcialam zapytac o to samo gdzie wszystkie zabawki??
      A jakies zabawki edukacyjne? Tory samochod.,pilki,gry planszowe?
      Pokoik piekny ale brak mi w nim "dziecka"

      Usuń
    3. Oczywiście każdy może mieć swoje zdanie, póki co mi też jeszcze troszkę brakuje do uzyskania takiego "ciepła" ale wszystko przed nami do uzyskania efektu. Natomiast jeżeli chodzi o zabawki EDUKACYJNE bądź gry planszowe to schowane są w komodzie wraz z resztą książek, które nie zmieściły się na półkach. Jak widać Kuba ma wielką szafę i komodę do dyspozycji, a ich wnętrz nie mam zamiaru pokazywać . ;)
      A fakt, że posiadamy mniej zabawek nie znaczy, że nie ma szczęśliwego dzieciństwa :) Po prostu uważam, że kupowanie bo KUPOWANIE aby było jest zbędne w przypadku mojego syna, który rzuca zabawki w kąt po 5 minutach. Mamy tylko te, które przetrwały okres próbny dłuższy niż tydzień:)
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Z tego pośpiechu to wprowadziłam Pana w błąd. Zagalopowałam się z tymi grami planszowymi. Przyznam szczerze, że takowych nie posiadamy jeszcze. Ale trudno mi by było oczekiwać od niespełna 2 latka umiejętności gry np. w chińczyka.

      Usuń
    5. jest wręcz idealnie i mi się bardzo podoba, dochodzę do wniosku, że moi mają za duzo zabawek:D

      Usuń
  11. Świetny ma pokój ^ ^ podoba mi się to tipi ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie Ci wyszło! Sama bym w takim pokoiku mogła mieszkać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladny pokoik. i te kolory piękne, wszystko bardzo dobrze do siebie pasuje. mamusiu masz gust.! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te meble z jakiej firmy?

      Usuń
    2. IKEA! My love!
      Cudowny pokój. Chyba skradnę kilka pomysłów :)

      Usuń
  14. I poprzednio i teraz jest bajecznie. I trochę metrażu Kubuś ma to można poszalec:-) my z pokojowych rzeczy to obecnie jesteśmy na etapie poszukiwań odpowiedniego pojemnika/kosza na zabawki.
    A co do ścian może plakaty w ramach? Mi bardzo sie podobaja te ze Sprinkles.pl .:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też właśnie myślałam o plakatach !:) dziękuję za pomoc.. A co do metrażu to owszem jest duży i dlatego ciężko wprowadzić taki "ciepły" klimat :)

      Usuń
  15. Śliczny, stonowany pokoik. Mnie też wkrótce czeka remont u synka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę bardzo ładnie, dużo drewna - co lubię i kolorystyka też przyjemna. Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny pokój, powalił mnie w nim ten porządek, mój synek kończy 2 latka w czerwcu i nie daję rady z odkładaniem wszystkiego na miejsce, nie ma też póki co oddzielnego pokoju :( ale za to 5 skrzynek z zabawkami ( 2 na dole i 3 do góry )
    Myślę, że pokój mu teraz posłuży, bo jest taki już "dorosły"...ja myślałam o pokoju dla mojego bardziej z motywami i kolorami dziecięcymi... a tak w ogóle to czekam na tą wypasioną kolejkę, którą udało mi się wygrać na allegro, bo mój synek jak ją zobaczył to powiedział 6 razy wooow ciucia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę że mamy barddddzzzooo podobny gust i poczucie estetyki;) Śliczny pokój!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokoik wygląda genialnie, strasznie podoba mi się kolorystyka :) cudownie wszystko się prezentuje i tak elegancko a zarazem odpowiednio dla małego mieszkańca pokoju ;)
    Ciekawa jestem co wymyślisz nad łóżkiem. Podziwiam Twój zmysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie!! Zazdrościmy tipi (nie ma u nas już miejsca żeby go postawić :-( ) i domku z netto!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ech co mam napisać? :D Przecież się powtórzę!
    REWELACJA !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, ale ma królestwo! zazdroszczę tylu metrów!
    świetny gust mamo! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo wszystkim dziękujemy!!! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękny pokoik ;)
    I mi się marzy generalny remont u Viki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny pokoik, w sam raz dla chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakby to Miszka powiedziała "o jezuniuuuu" prześliczny pokoik aż mam ochotę wywalić wszystkie zabawki Miszki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczny ten pokoik. Zdolna z Ciebie bestia. Sama swietnie sobie poradzilas z calym remontem. Respect!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny pokój! Te kolorki - rewelacja. I dodatki! Jestem ogromną zwolenniczką brązu i beżu i też myślałam o takim polączeniu dla synka. Nawet jak byl malutki zaczelam od bezowej pościeli itd. Ale jakoś ostatnio wzięlo mnie na zielony, niebieski i paski. Jestem przed urządzaniem pokoju i szukam inspiracji.
    No i tipi - marzę o takim dla mojego Szkraba!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny pokój, choć muszę przyznać, że poprzednia jego wersja bardziej mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. coś pięknego. Rewelacja! ktoś kto ceni sobie drewniane rzeczy, będzie zachwycony!

    OdpowiedzUsuń