wtorek, 22 kwietnia 2014

Kaszka & Mleko :) !

Po ostatnim poście ze stylizacją retro, przyszedł czas na luźniejszy look!

W kolekcji Diamante Wear Kids - zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Osobiście bardzo podobają mi się ich projekty, sama posiadam bluzkę z tej firmy. Nic więc dziwnego, że i Kuba stał się szczęśliwym posiadaczem jednej z bluz :)
W kolekcjach, które oferują urzekają mnie przede wszystkim nadruki z tzw. przekazem!
I dlatego dziś.. Kaszka & Mleko idealnie wkomponowały się w luźny styl Kubusia.

Zapraszamy więc do oglądania i życzymy udanego tygodnia :)) !



















bluza- DIAMANTE WEAR
spodnie - H&M
czapa - H&M
buty - CONVERSE

35 komentarzy:

  1. Młodemu ta bluza pasuje rewelacyjnie!! ")

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacja baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buahaha :D genialna ta bluza, ale nie rozpisuję się bo zmykam do ich sklepu... :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super! zamawiam dla Aleksa ;-))
    a Kuba - uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. jednak sobie poczekam.. najmniejszy rozmiar 98 ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluza :)
    a gdzie sie podziało autko w ręce? :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahahah! sama bym taką bluzę założyła ;D ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Temu chłopczykowi każdy look pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wiem co fajniejsze- czy Kaszka...czy Mleko ;)))) Świetnie wygląda :))) Pozdrawiamy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ta mama stroi tego synka swojego !Wszystko tak ładnie i przemyślanie wygląda,ja to bym szukała i szukała czegoś co do wszystkiego pasuje jak ulał :)A u Was to na każdym zdjęciu wszystko gra z sobą :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahah, boska bluza! Kuba wygląda w niej obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe spoko;D Kubulo na mieście?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Bluza naprawdę świetna!
    ale co tam bluza, Kuba cudny!

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bluza!! Kubusiowi we wszystkim ładnie i w stylizacji retro i w takiej na luzie. Zazdroszczę mu kolekcji butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza super;) Już odwiedziłam ich stronę i może się na coś skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza + jeansy + conversy + kaszkiet = świetny look :-) Kradnę!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaginąl mi gdzieś w akcji Twój blog. Dobrze, ze wysłałaś Karolinie gwiazdkę :) Look - genialny!

    OdpowiedzUsuń
  18. bluza faktycznie przyciąga wzrok:) super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza pierwsza klasa. W ogóle cała stylizacja w 100% odpowiada gustowi mojemu i mojego Kuby :) Będę tu zaglądać:)

    annability.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie tyle zachwyciła mnie sama bluza co zestawienie całości :) Kubuś wygląda super, mały raper a spodnie i buty są strzałem w dziesiątkę :) Znowu nie mogę się na niego napatrzeć i dzięki Twoim stylizacjom i urodzie Synka widzę jak fajnie można chłopca ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubie takie stylizacje. Kuba wyglada superancko!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny look uwielbiamy takie na luzaka a conversy kochamy :)
    zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo wszystkim dziękujemy za miłe słowaaa!!! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie...ale po retro nic nie będzie już takie samo:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki rozmiar bluzy ma synek

    OdpowiedzUsuń