poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Klasyka nigdy się nie starzeje!!



Tak się składa, że jestem wielką fanką strojów dla dzieci w wersji retro. Choć nigdy wcześniej o tym nie wspomniałam, to dziś mam zamiar podzielić się z Wami.. moją wielką miłością do małych dżentelmenów rodem z Wielkiej Brytanii..
Gdzie królują przede wszystkim: angielskie kraty, grube wełniane marynarki, kaszkiety, bryczesy itp.

Kompletowanie całości zajęło mi sporo czasu. Ciężko było dostać idealne odzwierciedlenie retro-klasyki w marynarce czy kaszkiecie. Ale udało się!
Zdobyliśmy wełnianą marynarkę na allegro, a kraciasty kaszkiecik w SH. A żeby całość została „zapięta” na ostatni guzik, nie mogło zabraknąć oczywiście angielskiej klasyki – hunterów.
 
A jak Wam podobają się dzieci w takich stylizacjach?


















 marynarka - NEXT - allegro
polo - ZARA
kaszkiet - SH
bryczesy - PEPCO
huntery - allegro

33 komentarze:

  1. Kuba jest teraz dżentelmenem w 100%. Bardzo mi się podoba taka stylistyka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wasze stylizacje są po prostu boskie i takie do normalnego noszenia, a nie jakieś przebieranki tylko do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega👌💙
    ewela

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ Przystojniak! *,*
    chcę Go za Zięciaaa <3

    i zapraszam do Nas ;)**
    www.hulankiblanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze uśmiałam się do łez, Kubuś jest rozbrajający w tym stroju :)
    Jak zwykle mistrzowskie zestawienie :)
    Cudny jest ten kaszkiet, te kaloszki ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi dla odmiany się nie podoba :)
    nie mój styl.
    Marynarka i spodnie super, ale kaszkiet - niet.

    Kuba boski jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście szanuję każdego zdanie !:)
      i dziękuję :)))!

      Usuń
    2. Mi osobiście też się nie podoba.swojego synka bym tak nie ubrała. ale chłopczyk bardzo ładny:)

      Usuń
  7. cudowny mały człowiek lasu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie stroje!! A Huntery kocham!! Kuba kradnę Cię w całości!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. całość pięknie się prezentuje;) ach ja też lubię taki styl:P a marynarki sama szukam i szukam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana bezgranicznie w tej stylizacji! Dawno nie widziałam tak świetnie ubranego Malucha. Kuba wygląda super !
    I powiem więcej, jak będę mieć kiedyś Synka to będę brała przykład z Twoich stylizacji dla chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hy hy Boski jest :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Kubuś ma boską marynarkę ! :))
    świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Choć sami bardziej preferujemy styl sportowy to ta stylizacja jest naprawdę boska! Kuba wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tam jakiś książę Jerzy, to Kuba powinien być brytyjskim następcą tronu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ale się uśmiałam!!!.. tak pozytywnie :)
      Dziękujemy bardzo :**

      Usuń
  15. Kochana, trafiłaś w moje gusta:):) jestem ujęta i przejęta wyczuciem, stylem i klasą młodego dżentelmena oraz wrażliwością jego Mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A matko, Kubuś bosko wygląda. :D Przypomina mi takiego brytyjskiego chłopca! A kalosze CUUUDOOOWNE, samej marzą mi się niebieskie dla Kuby :D

    OdpowiedzUsuń
  17. studencik z Harvardu jak nic! :D Bossski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha no nie mogę bosko wygląda;d czemu Ja jestem taka stara wrrr

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do zabawy "Mama na 6"- właśnie Cię wytypowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam taki styl u dzieci :) i te piękne kolory ^^
    Kubuś świetnie wygląda :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz ,ze ja uwielbiam Kube w kazdej wersji ,on ma taka urode ,buzke te oczka ,ze we wszystkim mu pieknie a w takiej retro stylowce juz nie mowa! super ja jak zwykle sie zakochala ,przecudowny chlopczyk sciskamy :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale przystojny, mały dżentelmen :) oczu oderwać nie mogę! Uwielbiam dzieciaki w takich dorosłych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. BARDZO wszystkim dziękujemy za tak miłe słowa!!!:))
    Ściskamy :**

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie bomba. Chyba muszę zacząć bardziej przykładać wagę do tego w co ubieram dzieci. Bo do tej pory to miało być wyłącznie wygodnie i czysto. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o Boże chyba się zakochałam !:) Idealnie wystylizowany przystojniak!:) Gratuluję Stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O mamuniu!!! no zakochalam się :) Młody wygląda rewelacyjnie!!!!!!
    a bryczesy z Pepco mamy identyczne
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna! Po prostu przepiękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się podoba niesamowicie, mały dżentelmen. Może nie na co dzień, ale raz na jakiś czas taka stylizacja zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń