wtorek, 20 maja 2014

Mały podróżnik



Ten miesiąc był dla mnie od początku dość intensywny! Za mną kolejne dwa remonty, prace domowe i ogrodowe..
A przede mną wielkimi krokami zbliżają się drugie urodziny Kuby. To już w ten czwartek - czas płynie zbyt szybko!

Dlatego mama wczoraj postanowiła troszkę naładować baterię na "następny rok" i odpocząć.
Kuba wraz ze swoim życiowym kompanem Mimim został oddelegowany na popołudnie do babci. To tylko kilka godzin, ale przed wyjazdem, wiernie pożegnał się ze swoją ulubioną trampoliną! :)

Zapraszam do oglądania i życzę miłego tygodnia!!!:)


















 
spodnie - NEXT
koszulka - ZARA
kapelusz - H&M
buty - ZARA
chusta - RESERVED
walizka - SKIP HOP

28 komentarzy:

  1. Ale fajnie ubrany. Walizka mi się też podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jaki on jest świetny! Napatrzeć sie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampooooooooooooolina! :D
    Słodziaki dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U ciebie w czwartek, a u mnie w piątek urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdziwy podróżnik!!!!!
    no to w drogę Kubuś!!
    przesyłay buziaki przystojniaku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki elegancik ;)

    świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie wygląda :)

    Mamy ten sam kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny <3<3
    ewela

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś chyba mamusia ściemniacz, że kilka godzin skoro dziecko walizkę taszczy :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. walizka oczywiście pełna autek :)) !

      Usuń
    2. : D a jakże by inaczej :D

      Usuń
  10. No nie mogę!zawsze tak wszystko ładnie dopasowane ma i taki czyściutki na tym podwórku.Moja A. też chodzi czysto ,ale za to muszę bardzo często Ją przebierać ,bo to w piaskownicy siedzi ,albo coś je i wyciera rączki zamiast chusteczki to w bluzeczkę czy spodnie ... ach :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda genialnie, co nowa stylizacja to bardzo mi się podoba i bardziej mnie zachwyca, czy to jeszcze możliwe? :)
    Z pieskiem jest Mu do twarzy i widać, że sprawił Mu ten dzień wiele frajdy. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, jeśli chodzi o krem na zaczerwienienia z Mixy, to w mojej notce jest link do recenzji tego kremu, nie polecam :/ miałam go i dużo lepszy jest z Bielendy i Eveline :)

      Usuń
    2. dziękuje bardzo! to chyba przeoczyłam post ... :))

      Usuń
  12. Jaki kapelusz super ^ ^
    I spodnie :)
    Jak zawsze Kuba zachwyca :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kapelusz;)
    Jak zwykle jestem zakochana;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubuś wygląda cudownie! Fajne są te kraciaste kieszenie na spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubus jest przeuroczy. Wybiera sie jak sojka za morze. Outfit i walizka rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja świetna , Kubuś przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Kubusia w takich stylizacjach. Nadrabiam dziś zaległości i muszę przyznać, ze Kubuś jest przeuroczy, a jego mama ma fantastyczny gust ;).
    Wszystkiego najlepszego dla Kubusia z okazji drugich urodzin ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  18. O jaka boska stylówka! Rewelacyjna bluzeczka.Wszystkiego najlepszego dla Kubusia z okazji Jego wielkiego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki model z Kubusia:) Cudny chłopczyk.

    OdpowiedzUsuń
  20. On jest <3 cudny do zjedzenie :D :*****

    OdpowiedzUsuń