poniedziałek, 9 czerwca 2014

Cisza i spokój!



Pamiętacie jak wspominałam Wam o przebudowach na naszej drodze? Do dnia dzisiejszego droga jest zamknięta i prace trwają nadal. Ale jest jeden plus tego wszystkiego – całą drogę mamy do swojej dyspozycji. Dlatego, póki możemy korzystamy ze spacerów, ciszy i spokoju. Bo już niedługo ruch będzie tutaj jak w Rzymie ;)
Ps. Zdjęcia robione były już jakiś czas temu, gdy nie mieliśmy Internetu i czekały na swoją blogową odsłonę!

Przypominam również o kończących się w środę aukcjach z wyprzedażą ubrań po Kubie – odnośnik do aukcji po prawej stronie bloga!
Ściskamy Was mocno i życzymy udanego tygodnia :)

















sweterek, spodenki, kapelusz - H&M
mokasynki - ZARA

20 komentarzy:

  1. cudny kapelusz :)
    i autka w dłoni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne mokasyny♥
    zresztą wszystko. meeega ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny On! Mokasyny mi się spodobały, chyba zgapię ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne fotki, a drogi to chyba wszędzie remontują bo u mnie tak samo są rozkopane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapelusik i mokasynki śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne mokasynki :)

    A tego ruchu jak w Rzymie to współczuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię chłopców zieleni :) A Kubuś to normalnie stworzony model ,e pozy i miny ,no super :)
    http://swiatamelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylówa na Justina Timberlake'a z tym kapelutkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle piekna stylizacja i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylówka! Prosze mi powiedzieć, czy sweterek jest z obecnej kolekcji Hm? jakoś nie wpadł mi w oko a jest bossski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Niestety nie..sweterek z przecen zeszłorocznych ! :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Ale Kubuś rośnie, co post to widzę jak wyrasta, ale wciąż mnie zachwyca i rozczula :)
    Piękne zdjęcia, super stylizacja jak zawsze. Sweterek genialny, kapelusz kapitalnie dopełnia stylizację, a mokasyny..super :)
    Słonecznego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba każde dziecko zazdrości tych zabaw na prawdziwej ulicy bez krzyków przerażonej mamy :-p
    Kubuś jak zawsze śliczny! A kapelusz superowy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Buciki mnie urzekły :)

    P.S. Wóz strażacki i karetka to u nas ostatnio najlepsze pojazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :)
    Ale zielony sweterek *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oficjalnie jestem zakochana w mokasynkach <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zestawienie :) A co do drogi to widzę że służby porządkowe już działają :)

    OdpowiedzUsuń