poniedziałek, 30 czerwca 2014

Sale

Choć w tym roku nie "rzuciłam" się na wyprzedaże, tak jak w poprzednich latach, to udało mi się kupić kilka sztuk ubrań dla Kuby - w miarę przystępnych cenach ;) .
Do naszej garderoby trafiła nowa koszula, dwie pary spodenek i nowe t-shirty.

Jakoś nie przemawiały do mnie ubrania z obecnych przecen. Żadne nie były na tyle unikatowe, żeby można było pokusić się o ich kupno. Dlatego stanęło na uniwersalnych ubraniach, które posłużą Kubie na co dzień.
A na większe SALE jeszcze poczekamy!! - może wtedy uda nam się złowić perełki ;)



















 spodenki, koszulka, mokasynki - ZARA

16 komentarzy:

  1. Jak Ty robisz mu takie ładne zdjęcia ? Moja to wiercipięta !! nie nadążam za Nią zwyczajnie ,biegam za Nią z aparatem ,ale na 200 zdjęc ,parę wyjdzie ładnych :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku, jakoś ogarniam na spokojnie wyprzedaże :P
    Szaleństwa nie ma :D

    Kuba jak zwykle oryginał! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy zbytnio nie szleję. Kuba jak zwykle taki słodki, że bym go schrupała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna koszula :) i świetne buty ^ ^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wcale na wyprzedażach nie byłam. Pierwszy raz od kilku lat. Szafy mi się nie rozciągają, a miejsca wolnego już zero. I jakoś dobrze mi z tym :-) A Kubuś jak zawsze stylowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stety/ niestety zaszalałam na wyprzedażach. Choć nie wiem po co, bo mój syn ma już 30par spodni! Tę koszulkę co ma Kubuś też mamy i jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach Kuba Kuba <3
    Serce złamiesz niejedno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam chłopców w mokasynach nie mogę się doczekać kiedy mój będzie je nosił :)
    pozdr i zapraszam do nas na nowe kąty www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie urzekła koszula no i Kubulek rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak urodzę córeczkę od razu przedstawię ją Kubusiowi :) My dziś byliśmy w H&M i widzieliśmy cudowne ciuszki jednak moje dziecko jeszcze za małe do tych perełek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja ulubiona pora roku - SALE:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na wyprzedażach w tym roku nic nie upolowałam,nic mi się nie podobało,wszystko takie poprzebierane,a ja już było cudeńko to rozmiaru brak ;/ ale w sumie dobrze mi z tym bo dużo kasy zaoszczędziłam ;p

    Kubuś wygląda genialnie,jak pięknie usteczka 'składa' w uśmiechu <3

    ps.ależ zachwycił mnie Wasz dom,rajciu mega jak jakiś pałac :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi jakoś nic w oko nie wpadło, szczerze mówiąc o te wyprzedaży, szczególnie w Zarze to d**y nie urywają :)
    Kuba słodziak, koszula rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te mokasynki zawsze mnie urzekają, są urocze :)
    Ja na wyprzedaży kupiłam na razie tylko kilka koszulek, które były mi niezbędne. Poza tym staram się pohamować z zakupami.

    OdpowiedzUsuń