poniedziałek, 23 czerwca 2014

TAKE..



Tak wiem, ostatnio nie ma nas tutaj w ogóle...
Ale nie ma co się dziwić, skoro zaszczyciło nas swoją obecnością LATO! Co prawda nie jest to lato, takie jakbyśmy chcieli, ale temperatura pozwala nam na spędzanie każdej wolnej chwili w ogrodzie, na spacerach czy wycieczkach.
Choć okazji było sporo do zrobienia zdjęć, to zawsze nam coś wypadało. Jak nie zapomniałam aparatu, to w między czasie złapał nas deszcz, innym razem Kuba na sam widok obiektywu marudził, a czasami po prostu nie miałam już sił żeby nosić go ze sobą w torebce..
Ale w końcu przyszedł dzień, że udało nam się pstryknąć kilka ujęć dla Was!:)
Mam nadzieję, że teraz będziemy systematycznie pokazywać Wam nasze WYPRZEDAŻOWE nowości!:)
 
A dziś, główną rolę gra czapa, w której zakochana jestem na MAXA!:) jak dla mnie całkiem inna niż wszystkie.. dlatego ostatnio towarzyszy nam praktycznie codziennie :)

Ściskamy mocno kochani :*:)





















koszulka - ZARA
koszula - H&M
spodnie - SH
buciki - ZARA
czapa- PREZENT urodzinowy

17 komentarzy:

  1. Czerwone spodnie powinny być obowiązkowym garderoby młodego mężczyzny. Fajnie to wszystko połączyliście. Podoba się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się - czerwone spodnie są obowiązkowe w garderobie małych mężczyzn!:))) Dziękujemy!:)

      Usuń
  2. Koszulka i koszula bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta czapka!
    Nas też mało na blogu. Lato ma niestety swoje prawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas lato się chyba obraziło i sobie gdzieś poszło, zamiast niego deszcz, zimno, wiatr...aż nie chce sie z domu wychodzić.

    http://zapisane-wspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż jak lato to nie komputer, bo raz że dzieci swoje pierwsze kroki po otworzeniu oczu kierują w stronę drzwi wyjściowych to jeszcze mnie samej szkoda czasu na siedzenie w domu :) A Kubulek jak zwykle sama słodycz :) W czerwonym mu ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My też większość czasu teraz spędzamy na dworze i czasu nie mamy na nic. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna czapa :)
    i koszula też! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Miły wakacyjny LOOK :)) Buziak dla modela :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle Kuba prezentuje się świetnie, czapa świetna, a całość z tą czerwienią prezentuje się super :) koszule uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. My również każdy słoneczny dzień spędzamy na spacerach lub w ogrodzie, trzeba korzystać póki lato :)
    Czapa superaśna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super spodnie :) i koszulka :)
    No ja mam wrażenie jakby jesień szła :<
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  12. Się rozumie- jest lato, więc trzeba korzystać :) A Kubuś jak zawsze uroczy!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo lato jest od tego żeby na dworze siedzieć, a nie w internetach :) Kuba świetny, a w tej czapce też się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń