wtorek, 2 września 2014

W klimacie retro



Dzisiejszy look wpisuje się trochę w klimaty retro.
Kiedyś  byłam zakochana w takim stylu, ale jakoś tak ostatnio, bardziej przemawiają do mnie zestawy na tzw. większym luzie, które są przede wszystkim wygodne.
Dzisiaj zaszalałam i prezentuję niebieski komplecik, którym Kubuś został obdarowany. Dorzuciliśmy kapelusik i jakoś tak zrobiło się słodko... 
Jeżeli mowa o prezentach postanowiłam Wam pokazać samochód, który
Kuba dostał od ukochanych dziadków na swoje dwa latka.
Jako nasz  mały maniak samochodowy, eksploatuje go dość często.
Zawsze rozkłada mnie na łopatki, jak widzę z jakim przejęciem trzyma kierownice i kieruje, niczym rasowy kierowca. 

Miłego dnia kochani! :)
























autko, garniturek - prezent
kapelusz - H&M
buciki - ZARA

20 komentarzy:

  1. Kubuś wygląda jak zwykle rewelacyjnie :)

    Ps. Chciałabym mieć takich dziadków, takiego czaderskiego wozu jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,ale ma czadowy wóz,normalnie zazdroszczę ;p
    Kubuś wygląda cudnie w niebieskim kolorku,pamiętam jak pisałaś,że kiedyś unikałaś tego koloru,ale to chyba był błąd bo Kubuś wygląda genialnie ! <3
    Świetna stylóweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne autko ;)To dziadkowie rozpieszczają małego :) moja pewnie też wskoczyłaby do niego ... :)
    http://swiatamelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubranko świetnie komponuje się z autkiem. Ten sam styl, no i świetnie Kubie w niebieskim!

    OdpowiedzUsuń
  5. Morda mi się zaciesza do monitora! Cóż za szykowny mały mężczyzna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuba jak zawsze elegancki;) A samochodzik ekstra, mi się ostatnio oczy śmiały do podobnych, jak w sklepie widziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka super fura ^^ Świetny kapelusz ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. A jaki szczęśliwy w tym samochodzie. :) No i widzę, że słoneczko wam dopisuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest! No i autko rewelacyjne, każdy miłośnik motoryzacji byłby zachwycony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodziak <3 teraz będzie wyrywał dziewczynki na furę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uuuła! świetny wóz:-) i niezmiennie uroczy dżentelmen:-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taki klimat :) A takie autko planuję kupić Cali w przyszłym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Styl retro strasznie mi się podoba zwłaszcza w Twoim wykonaniu ;) genialnie wszystko do siebie pasuje i do Kuby ;) i do samochodu..ah jaka fura :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, niesamowita bryka ;)
    Kubuś musi być zachwycony ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale jolero, niezły przystojniak z Twojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubuś wygląda jak filmowy amant. Będzie łamał dziewczyną serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. PIerwsze zdjecie mnie uwiodło!a mam już swoje lata na karku!ale jakbym sie zmiescila do tej czerwonej bryki to weszlabym na pewno pieknie ubierasz Kubusia! zdjecie w tle, spoglądający Kuba do szafy zarąbiste!! mega...brak słów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń