wtorek, 14 października 2014

Weekendowo



Dzisiaj dla odmiany mała fotorelacja z pobytu w Leśnym parku
niespodzianek w Ustroniu. 
Miejsce warte odwiedzenia, choćby ze względu na możliwość tak bliskiego obcowania ze zwierzętami, które swobodnie przechadzają się
wśród zwiedzających. Jest też wiele innych atrakcji, między innymi zagrody, w których możemy obejrzeć jelenie, żubry, dziki, sarny i wiele innych zwierząt. A wszystko to w otoczeniu cudownej przyrody, gdzie możemy w pełni obcować z naturą.
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć ! :)


 

















spodnie - Czesiociuch
koszulka - ZARA
bluza - BAKER
buciki - CONVERSE


17 komentarzy:

  1. Oooo Ustroń uwielbiamy i często tam zaglądamy - mamy tam bardzo bliziutko! :) A wy jak zawsze pięknie ubrani <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne miejsce szkoda, że jak zwykle mam daleko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś niedawno natknęłam się na post o tym miejscu. Już wtedy stwierdziłam, że kiedyś się tam wybierzemy :)
    Kuba jak zwykle mega przystojniacha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawałeczek mamy, ale kto wie, może kiedyś się wybierzemy, bo miejsce fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byliście w moim rodzinnym mieście :)
    Park znam :)
    Kubuś cudowny jak zwykle :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy zwierzęta, a częste wyjazdy do Zoo to już tradycja. Fajnie, że miejsc, w których dzieci mogą spotkać dzikie zwierzęta jest coraz więcej w Polsce. I że nie są to cyrki!
    Kuba jak zawsze stylowy i mega przystojny!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe miejsce, a pomysł obcowania ze zwierzętami świetny ! Taki dzień można zaliczyć do udanych. Kubuś jak zwykle wygląda super i widać, że zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te spodnie :D a zdjęcia świetne :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale extra miejsce, z chęcią też bym się tam wybrała :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzielny z Kubulka chłopczyk. Nie bał się nawet karmić zwierząt. Czasem nawet ja mam przed tym lekkie opory, bo boję się. ze skończę bez palca u ręki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne miejsce na rodzinny wypad.
    Super stylizacja, jak zobaczyłam spodenki od razu pomyślałam, że to Czesiociuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie są czadowe ! miejsce też :)
    No więc,który zwierzaczek najbardziej przypadł Kubusiowi do gustu ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak przeczytalam dziki od razu sprawdzilam jak daleko no i niestety bardzo :(
    A Kubulek ma cudna fryzurke :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak się zastanawiam - a dla innych to ciekawe były te zwierzątka czy tylko Kubę podziwiali? Wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. jezu, jezu jaki on jest slodki <3 ma takie miny, ze mozna patrzec godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tam tak blisko a nigdy tam nie byłam, normalnie wstyd. Kuba niezły przystojniak :-)))

    OdpowiedzUsuń