środa, 17 grudnia 2014

Upolowane



Dzisiaj chciałam Wam pokazać, jaki upolowałam ostatnio na allegro parko-płaszczyk dla Kubusia. Jak wiecie lubię poszaleć z kolorami, i ten kolor na tyle mnie zachwycił, że parka musiała być moja. I druga rzecz, z której jestem bardzo zadowolona to nowy nabytek w postaci czapeczki z Reserved. Wyszło kolorowo i radośnie, w sam raz na przełamanie pochmurnego dnia, których ostatnio niestety, nam nie brakuje. Korzystając z okazji w tym przedświątecznym okresie, chciałam Wam moi Kochani życzyć zdrowych,
pogodnych a przede wszystkim rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku.

Do zobaczenia w Nowym Roku :)

















Płaszczyk, spodnie - NEXT
buty, czapa - RESERVED
szalik - SH

11 komentarzy:

  1. Super super i jeszcze raz super!
    A Kubuś rośnie jak na drożdżach! :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten płaszczyk ;)
    Tobie również Wesołych, Spokojnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę Wam radosnych i ciepłych Świąt Bożego Narodznia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Dominiko nie ukrywam, ze od jakiegoś czasu podgladam te urocze stylizacje i zaskoczona jestem bo ostatnio także upolowalam te cudna czapkę, a posiadamy również kozuszek Zara;) wszystkiego najwspanialszego dla całej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to zawsze coś ciekawego upolujesz na allegro, Kubuś w tym płaszczyku wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Calineczka ma podobny, tylko czerwony, też z nexta... :) I Trochę bardziej dziewczęcy krój ma. :D

    OdpowiedzUsuń