czwartek, 22 stycznia 2015

W parku



Tak jak przewidywałam , długo nie nacieszyliśmy się zimą , bynajmniej w naszym regionie.
Dzisiaj więc trochę kadrów ze spaceru ,gdzie odniosłam wrażenie , że wiosna czai się tuż za rogiem. Takie to mamy anomalia pogodowe.
Jak już na pewno Wiecie, uwielbiam Kubie kupować czapki. Ma ich naprawdę sporo, a ja łapię się na tym, że jak coś ciekawego przykuje moją uwagę, na pewno kupię znowu.
Nie inaczej było i tym teraz. Co mnie urzekło tym razem - piękny zielony kolor, który najczęściej kojarzy mi się z wiosną, za którą już bardzo tęsknię.
Zapraszam więc do obejrzenia zdjęć.
Ps. Wystawiłam kilka rzeczy po Kubusiu, jeżeli ktoś byłby zainteresowany - odnośnik po prawej stronie bloga.
Do następnego kochani !













 Burdysówka - EARLY DAYS
leggi - ZARA
buty - RESERVED
czapa, szal - sklep lokalny

11 komentarzy:

  1. Fakt czapka rzuca się w oczy :) jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie lubię takie soczyste kolory ps. 5 zdjęcie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska czapka i szał też ;). Rośnie Ci profesjonalny model.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ta czapka jest genialna, kolor piękny i taki wesoły i wiosenny ;) zakochałam siw w tym looku :) bo w Kubusiu zakochałam się już dawno..wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna czapka! :)
    I spodnie też super ^^
    a u mnie zima ;/
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubuś jest tak śliczny, że mógłby być modelem dziecięcej kategorii wiekowej. Zielony komplecik tylko jeszcze bardziej uwidacznia jego piękne oczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie kocham czapek az tak bardzo, zdecydowanie wole ich brak ale jakbym zobaczyla taka w tym kolorze to chyba tez bym sie nie oparla, kolor tak soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twojego synusia, ubierasz go podobnie do mojego - a mnie kręci taki styl! :))))) Kubuś jesteś super model !

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak u Nas też króluje wiosna, a ja głupia nakupiłam się w zimowe kombinezony i buty ehhhh Mam nadzieję, że chociaż na Wielkanoc będzie ciepło bo przy takiej anomalii wcale nie zdziwiłby mnie śnieg w kwietniu:P

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas zima właśnie zawitała... ale z tego co widzę to nie na dlugo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń