środa, 7 stycznia 2015

Zima :)



No i mamy zimę w pełnej krasie. Więc dzisiejszy look - taki typowo zimowy - z kożuszkiem, który nieodłącznie kojarzy się nam z zimą. To kolejna rzecz, która udało mi się w ostatnim czasie wyłowić w sh.
Nowy, jeszcze z metkami -  chyba czekal na nas.
Także zachęcam, czasami do odwiedzenia sh, bo można trafić naprawdę ciekawe egzemplarze, oszczędzając na dalsze zakupy.
Poniżej nasze pierwsze zimowe foty, mam nadzieje, że nie ostatnie. I nasza kochana zima zostanie na dłużej, bo w tamtym roku mogliśmy z Kubusiem podziwiać ją tylko na zdjęciach.
Do miłego :)




















kożuszek - SH
legginsy - PEPCO
buty - NEXT
rękawiczki - H&M
czapa, szalik - sklep lokalny

19 komentarzy:

  1. Świetny zimowy look :) Leginsy są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubuś czadowy i ten uśmiech. Śniegu zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas za oknem 1 cm śniegu- max! Przypomniałaś mi tym postem, że mam schowany kożuch dla Mańki! :D Też z SH- tam można niezłe cuda znaleźć jak sie dobrze pokopie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubimy kożuszki - szczególnie takie które nie krępują ruchów - bo w naszym dzieciństwie to rożnie bywało :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh,ale u was piękny śnieg, zazdrościmy z Franiem ;D
    Kubuś jaki radosny na tych zdjęciach, pewnie się cieszy z nadejścia takiej pięknej zimy.
    Kożuszek piękny, ale mnie najbardziej urzekły legginsy

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zdjęcia, u nas już po śniegu ani śladu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super zdjęcia i buźka uśmiechnięta ! Zima przyszła , nas od kilku dni nie opuszcza :) my zadowolone :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten uśmiech <3
    Piękna czapa :) i świetny kożuszek :)
    a u mnie chlapa jest ;/ i deszcze pada
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. bym musiała się wybrać do sh, ale mam 20km i jakoś teraz zimą, nie mam chęci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A u nas cały dzień deszcz leje.
    Kożuszek boski. Zresztą jak i cała reszta.
    Ja jakoś nigdy nie chodziłam po sh, ale teraz sobie powiedziałam, że na wiosnę zacznę. Póki co jest paskudna pogoda;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas wiatrzysko okropne i deszcz od kilku dni :((

    OdpowiedzUsuń
  12. woow , do schrupania, jak z pierwszych stron gazet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mało tej zimy w tym roku... ale może jeszcze sypnie śniegiem? :)
    Stylizacja świetna i iście zimowa.. w sam raz ! A Kuba widać, że zadowolony ;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ma odjazdowe legginsy!!! Szkoda, że mój syn już taki duży bo też bym go wcisnęła w takie:D:D:D:D
    Kubuś - łap buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. śnieg, u nas tak ciepło, że ani krzty. Był raz, na chwilę, na moment-łapaliśmy każdą chwilę, żeby się nim nacieszyć, ale było go i jest zdecydowanie za mało:-) Kuba urzeka:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka radość!
    Świetna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale boski niedzwiadek :) U nas raz zima raz wiosna i przez to same choroby :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Doładowanie do telefonu:

    http://mux1.pl/r/Dcdarmowedoladowanie

    OdpowiedzUsuń