poniedziałek, 9 lutego 2015

W domowym zaciszu

Cały miniony tydzień spędziliśmy pod kocem, w ciepłych dresach i z kubkami gorących herbat. Niestety choróbsko dopadło i nas.. Choć powoli wracamy do zdrowia, to i tak póki co nie mamy szans na wyjścia z domu..
A żebyście o nas nie zapomnieli - dziś kilka ujęć z domu ;)

Korzystając z okazji chciałabym się z Wami podzielić naszym ostatnim zakupem. Już jakiś czas temu zakupiłam w internecie bluzę, która dziś Kuba ma na sobie. Nie oczekiwałam zbyt wiele, ale po otworzeniu paczki czekało na mnie miłe zaskoczenie. Bluza jest po prostu naszym numerem jeden od kilku tygodni ! :) Jej jakoś jest bardzo dobra. Bawełna elastyczna + bardzo miły w dotyku plusz na wenętrznej stronie. Przyznam szczerze, że z miłą chęcią zakupiłabym taką i dla siebie


PS. II partia SALE %%%% już na naszym allegro - ZAPRASZAMY ! :)


















28 komentarzy:

  1. Ale bombowo ubrany! :) W ogóle KUBA jesteś THE BEST!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na chorego to ten przystojny mężczyzna nie wygląda, ale moja mała też nie wyglądała na obłożnie chorą nawet przy 39* ...
    Bluza wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuba jak zawsze uśmiechnięty. Bardzo mi się podoba przeróbka pokoju a zwlaszcza domek. gdzie mozna taki dostac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. moglabys podac link do tej bluzy - piękna jest ;)

      Usuń
    2. Domek zrobił tata Kubusia wiec nie ma takiego na sprzedaż nigdzie bo sama poszukiwałam ;) .... A co do bluzy kupiłam na e-bay 2 sztuki czarną i taką samą szarą, zostawiłam czarną szarą będę niedługo wystawiać na allegro. Bo z tego co widzę nie ma ich więcej. Pozdrawiam

      Usuń
    3. A jak cenowo wyszedł ten domek? Ile mniej więcej wyniósł? w 2BeCute około 500zł słyszałam.

      Usuń
    4. Wyszedł nas z pomalowaniem około 200zł, dlatego właśnie zrobiliśmy sami ;) bo widziałam ten domek w 2becute no ale na dzień dzisiejszy nie byłoby mnie na niego stać ;) Na pewno nie jest tak dobrze wykonany bo robiony ręcznie ale najważniejsze, że cieszy oko :))!

      Usuń
  4. Ale extra zestaw, Kubuś wyglada niesamowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mozna prosic linka do lozeczka i przescieradla na lozku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łóżeczko wykonał tata Kuby :))) także nie można go nigdzie dostać ;) A prześcieradło to kocyk z IKEA ;)

      Usuń
    2. 2Bcute robią takie łóżka na fb można ich znaleźć

      Usuń
  6. Jak u Was pięknie;) A Kuba wydoroślał... przystojny, mały mężczyzna...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój Kubusia pp remoncie jest jeszcze fajniejszy, a łóżko poprostu wymiata. Zdolnego masz męża :)
    Pierwsze zdjęcie super, a skąd spodenki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle Kubuś wygląda cudownie :-) uwielbiam takie spodnie - śliczniutkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Skad te poduszki i regalik z czarnymi koszami ? Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. regał jest bodajże z ikei! mnie z kolei bardzo przypadły do gustu te obrazeczki- cudo! równiez planuję zmiany w pokoju moich chłopców, miałam już nawet wstępny plan ,ąle po obejrzeniu tego cudnego pokoiku mam mętlik! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuba-obłędny, jak zazwyczaj:-) Komplet świetny:-) Ciebie niezmiennie podziwiam za staranność w dobieraniu garderoby dziecięcej, ale moje największe uznanie rodzi porządek:-) Jak Ty to robisz:-)??? proszę o przepis:-) Ściskam, Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Jest mi niezmiernie miło. Generalnie z natury jestem pedantyczna - to moja bolączka. A z porządkiem u Kuby w pokoju bywa różnie. Staram się na bieżąco utrzymać porządek. A ostatnio Kuba sam wychodzi z inicjatywą i razem ze mną uczestniczy w porządkowaniu swego kącika. Pozdrawiam i ściskam kochana !

      Usuń
  12. To ja teraz poproszę post z pokojem :) jest obłędny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Jak uporam się z całkowitym skompletowaniem dodatków i mebelków- na pewno pokażemy.
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  13. Juz wiem skąd czerpiesz inspiracje..Wszystkie pomysły ukradlas tej kobiecie..https://instagram.com/p/y5KZpmGyp-/?modal=true
    Wstydz się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och , jak ja lubię takie kwiatki.
      Droga Pani , czy ja gdzieś napisałam, że wymyśliłam to łóżeczko. Oczywiście , że zainspirowałam się , już dawno temu projektem tego łóżeczka, i nie tylko na tej stronie. Jest ono pokazane na wielu blogach skandynawskich.Jestem niezmiernie dumna , że tata Kuby potrafił je z taką precyzją odtworzyć i wykonać własnoręcznie.Po to są blogi i różne strony, aby czerpać inspiracje. Jeżeli ktoś mi napisze , że zainspirował się stylem Kuby - mam go uznać za złodzieja. Wręcz odwrotnie - jestem dumna, że komuś się podoba. Więcej luzu i dystansu !
      PS : Wstydzić bym się mogła , gdybym ukradła te rzeczy i pokazywała jako swoje. Tyle w temacie. pozdrawiam !

      Usuń
  14. Pokój jest naprawdę świetny! A Kuba rośnie w oczach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie szalenie podoba się pokój Kuby :) pomysł na łóżko genialny..może sama kiedyś coś podobnego zaplanuję ;)
    Look fajny, spodnie świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuba jest świetny, a jego pokoik obłędny! Też jestem za tym, by powstał post pokojowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ma cudny pokoik !! Napatrzeć się nie mogę i wciąż wracam do zdjęć :) Ale mama się postarała !! :)pozdrawiam
    http://zapiskicodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń