wtorek, 31 marca 2015

Wróciliśmy !

Trochę nas nie było. Przeprowadzka i inne sprawy, spowodowały, że niewiele czasu pozostało na bloga. Powoli wychodzimy na prostą, więc myślę, że będziemy się teraz częściej pojawiać.

Dzisiaj trochę kadrów z Kubusiem w roli głównej.
Look z gatunku tych niezobowiązujących, z ulubionym ostatnio sweterkiem Kuby.

Zapraszamy do oglądania i przesyłamy moc buziaków :) !











sweterek - PREZENT od cioci
spodnie - NO NAME - allegro
buty - ZARA
komin - sklep lokalny
czapa -  kloo by booso

14 komentarzy:

  1. Kolejny raz przeglądając zdjecia Kuby myślę sobie, ze gdybym miała syna to tak bym go ubierała. Już pomijam fakt, że Mania miała być chłopcem i mieć na imię... KUBA! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylowa. Wcale się nie dziwię że to ulubiony sweter Kubusia jest świetny i ta czapka... Tęsknilam za Wami :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie znowu :D
    Kubuś jak zawsze genialnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No w końcu!!! :)))
    Kubuś jak zwykle - pięknie przystojnie i uroczo :)))
    Ps. Ale macie pięknie przed domem :D - Zazdroszczę :] :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to przystojniak i jak urósł , zmienił się troszkę , no świetny jest . pozdrawiam serdecznie
    http://zapiskicodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie ;) myślałam, że Kubuś zastrajkowal jako model ;)
    Szkoda by było, uwielbiam oglądać tego małego przystojniaka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś myślałam, że chłopca nie da się ubrać fajnie. Wchodząc na Twojego bloga wiem, że baaardzo się myliłam...:)

    http://www.julinkowo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu jesteście! :D
    Cudowny look, podoba mi się sweterek :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze Was widzieć znowu :) Przesyłamy uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odkąd wróciłam do pracy to coraz częściej jestem nieaktywna i chyba taka przerwa zawsze dobrze robi :D
    Cieszę się, że wróciliście i nasz model sporo urósł - kawaler Ci rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno mnie u Was nie było, ale Kuba nadal zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na jakieś letnie stylizacje. ;)

    OdpowiedzUsuń